Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi skal til Torrevieja på besøk til besteforeldre med leilighet der. Vi har vært der en gang før, og selv om leiligheten og samværet med besteforeldrene er topp, må jeg innrømme at selve stedet ikke fallt helt i smak🙊. 

Har noen tips til ting å gjøre for småbarnsfamilier utover strandliv? 

Tips til gode restauranter av "god kvalitet" hvor også barn er velkommen? 

Vi har bil. 

Anonymkode: 965f3...607

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Sikkert et rart forslag, men på kjøpesenteret Zenja er det en argentinsk (tror jeg) grill i annen etasje hvor kelnere går rundt med grillspyd og du får skåret av fersk biff, grillede tomater, poteter, hva enn det måtte være. Det smakte helt nydelig! Og så var det temmelig billig :)! Tenker meg at barn er velkommen der!

Anonymkode: a65c0...98d

AnonymBruker
Skrevet

😊 Takk! Zenja var et av de stedene jeg syntes var "fint". 

Tips til steder for romantisk middag for to mottas gjerne også. 

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Da "MÅ" dere på Sunset Beach. Book gjerne bord, veldig populær og bedre restaurant. Bedre hummersuppe finnes ikke noe sted, det var seriøst noe av det beste jeg har spist. Jeg kunne nesten dratt bare for suppens skyld liksom ;p å sitte ute der er utrolig fint og romantisk :) 

AnonymBruker
Skrevet
58 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da "MÅ" dere på Sunset Beach. Book gjerne bord, veldig populær og bedre restaurant. Bedre hummersuppe finnes ikke noe sted, det var seriøst noe av det beste jeg har spist. Jeg kunne nesten dratt bare for suppens skyld liksom ;p å sitte ute der er utrolig fint og romantisk :) 

Da noterer jeg meg det! 

Andre tips av samme type sted? Regner ikke med det er noen Michelin restauranter i byen? 

Egentlig mottas alle reisetips til området med stor takk! 

AnonymBruker
Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Da noterer jeg meg det! 

Andre tips av samme type sted? Regner ikke med det er noen Michelin restauranter i byen? 

Egentlig mottas alle reisetips til området med stor takk! 

Ts ja..

AnonymBruker
Skrevet

Ta med barna på Aquapolis - det ligger i nærheten av Habaneras, og er en stor nok, og oversiktlig badepark. Rabattkuponger finner dere på barer, greit å "ta med seg" noen euro i rabatt. 
Rio Safari i Elche er en helt grei dyrepark- sist vi var der bar det preg av at det var nedgangstider og noe dårlig vedlikehold - men absolutt et greit sted å besøke. Jeg mener å huske at det fins rabattkuponger til det også. 

Mat ja.. Det kommer jo helt an på hva dere liker - men jeg kan varmt anbefale "the cellar door" på Playa flamenca centro commercial. De har ingen egen barnemeny, men barn kan få mindre porsjoner av maten de serverer. Ta en titt på tripadvisor - der finner du også adresse til stedet . 

Det stedet som blir anbefalt på La Zenia Boulevard, Ché Argentino! er bra. På samme senter fins også en amerikansk diner som vi har vært fornøyde med, Tony Mel's. Hollywood har også god mat - de finner du både der og på Habaneras. Ellers er dere i et område med mye god mat.  

Anonymkode: 516c9...7f9

Gjest Carly-Chardonnay
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg var i Torre for 2 uker siden, og var positivt overrasket over hvor bra restauranter det var der nå! Kan anbefale Vela Beach på strandpromenaden, de hadde supergod mat og fin utsikt ut mot havet:

http://velabeachrestaurante.com/

Restaurant Nautic nede ved Marina Internacional er også veldig bra (både for romantisk middag og med barn egentlig). Likte alt på menyen og jeg er kresen altså. Fikk generelt bare god mat i Torre så jeg var superfornøyd med alt. God tur! 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...