AnonymBruker Skrevet 31. mai 2016 #1 Skrevet 31. mai 2016 Oki.. Sikkert mange som kommer til å dømme meg nå.. Men jeg har et behov for å være vakker (jeg vet hvor overfladisk det hørres ut) jeg vil være hun pene velstelte jenta som folk snur seg etter. Nå er jeg langt i fra tilfelle .. Tror de vakre blir behandlet andrledes en oss "normale" her er de drastiske stegene som jeg skal ta. Opperere nesen og nedre øyelokk. Gå ned 25kg ha vakkert og stelt hår + stelte ben /fransk manikyr. Laser hår fjerning flere steder på kroppen (mest for jeg sysnt hårfjerning er tidskrevende) tatooere "naturlige" fine øyenbryn. Ha glødende vakker hud + Restylane. Få fin utstråling bli en glad og positiv person. holde treningsvaner 3-4 ganger i uken. Starte på utdannelse høst 2017. Få "drømme jobben" jeg kan ha under studier. Har med litt andre punkter for jeg mener at det henger sammen. Er jeg fornøyd med utsende så tørr jeg å satse mer på livet. Samt udannelse og en god jobb vil gi meg bedre selvtillit Har gitt meg selv et år på prosjekt perfekt. (Ah, jeg misunner dere naturlig vakre nærmest hårløse kvinner!) Anonymkode: 1ce51...d58 2
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2016 #2 Skrevet 31. mai 2016 Tror du den psykiske helsen også vil bli perfekt? Anonymkode: 2a13a...b22 31
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2016 #4 Skrevet 31. mai 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Tror du den psykiske helsen også vil bli perfekt? Anonymkode: 2a13a...b22 Jeg er veldig deprimert over hvordan jeg ser ut i dag. Når jeg føler mer vakker kommer jeg til å bli en bedre utgave av meg selv psykisk og fysisk Anonymkode: 1ce51...d58
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2016 #5 Skrevet 31. mai 2016 Vær så snill, ikke tattover øyenbrynene! Du kan angre bittert, men det er jo ditt liv. Anonymkode: d96bd...993 11
Gjest Balian de Ibelin Skrevet 31. mai 2016 #6 Skrevet 31. mai 2016 Du vil aldri bli perfekt. Perfekt finnes ikke
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2016 #7 Skrevet 31. mai 2016 Dersom du har behov for å gå ned i vekt (hvilket jeg antar om målet er 25 kg?) så start der. Holdning og utstråling bedrer seg veldig mye med trening også. Kan jeg spørre hvorfor du vurderer "nedre øyelokk" og hva du tenker å gjøre der? Ikke tatover øyenbryn. Dette kommer fra en jente som får mye oppmerksomhet på utseende og vet hva hun driver med. Du kan gro ordentlige øyenbryn, det krever bare tålmodighet. Anonymkode: 2d64f...b16 10
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2016 #8 Skrevet 31. mai 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Vær så snill, ikke tattover øyenbrynene! Du kan angre bittert, men det er jo ditt liv. Anonymkode: d96bd...993 Allså jeg vil ikke ha sånne "sneiler" Anonymkode: 1ce51...d58
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2016 #9 Skrevet 31. mai 2016 4 minutter siden, Elyanie skrev: Håper du lykkes. Takk! Anonymkode: 1ce51...d58
Macro Skrevet 31. mai 2016 #10 Skrevet 31. mai 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er veldig deprimert over hvordan jeg ser ut i dag. Når jeg føler mer vakker kommer jeg til å bli en bedre utgave av meg selv psykisk og fysisk Anonymkode: 1ce51...d58 Du gjør deg selv en bjørnetjeneste. Før eller siden må du gjøre noe med selvbildet ditt. Det å hige etter det perfekte gjør bare alt verre. 6
Gjest Bossa Nova Skrevet 31. mai 2016 #11 Skrevet 31. mai 2016 3 minutter siden, Balian de Ibelin skrev: Du vil aldri bli perfekt. Perfekt finnes ikke Synd at jeg ikke fikk trykke "liker" mer enn en gang. Det beste er å bare forsone seg med at ingen er perfekte.
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2016 #12 Skrevet 31. mai 2016 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Oki.. Sikkert mange som kommer til å dømme meg nå.. Men jeg har et behov for å være vakker (jeg vet hvor overfladisk det hørres ut) jeg vil være hun pene velstelte jenta som folk snur seg etter. Nå er jeg langt i fra tilfelle .. Tror de vakre blir behandlet andrledes en oss "normale" her er de drastiske stegene som jeg skal ta. Opperere nesen og nedre øyelokk. Gå ned 25kg ha vakkert og stelt hår + stelte ben /fransk manikyr. Laser hår fjerning flere steder på kroppen (mest for jeg sysnt hårfjerning er tidskrevende) tatooere "naturlige" fine øyenbryn. Ha glødende vakker hud + Restylane. Få fin utstråling bli en glad og positiv person. holde treningsvaner 3-4 ganger i uken. Starte på utdannelse høst 2017. Få "drømme jobben" jeg kan ha under studier. Har med litt andre punkter for jeg mener at det henger sammen. Er jeg fornøyd med utsende så tørr jeg å satse mer på livet. Samt udannelse og en god jobb vil gi meg bedre selvtillit Har gitt meg selv et år på prosjekt perfekt. (Ah, jeg misunner dere naturlig vakre nærmest hårløse kvinner!) Anonymkode: 1ce51...d58 Dette blir sinnsykt perfekt dyrt! Anonymkode: 12fac...f80 2
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2016 #13 Skrevet 31. mai 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dersom du har behov for å gå ned i vekt (hvilket jeg antar om målet er 25 kg?) så start der. Holdning og utstråling bedrer seg veldig mye med trening også. Kan jeg spørre hvorfor du vurderer "nedre øyelokk" og hva du tenker å gjøre der? Ikke tatover øyenbryn. Dette kommer fra en jente som får mye oppmerksomhet på utseende og vet hva hun driver med. Du kan gro ordentlige øyenbryn, det krever bare tålmodighet. Anonymkode: 2d64f...b16 Ja, mye av depresjonen min kommer fra overvekten. Så jeg vet ting bilr bedre når det problemet er borte. Men har også lyst på det lille ekstra Jeg har fått slapp hud der (er vist genetisk siden jeg er ung) plastisk kirurg mente jeg var en bra kandidat. Takk for tips! Anonymkode: 1ce51...d58
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2016 #14 Skrevet 31. mai 2016 7 minutter siden, Balian de Ibelin skrev: Du vil aldri bli perfekt. Perfekt finnes ikke Perfekt i mine øyner Anonymkode: 1ce51...d58
Gjest noe tilfeldig Skrevet 31. mai 2016 #15 Skrevet 31. mai 2016 (endret) 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er veldig deprimert over hvordan jeg ser ut i dag. Når jeg føler mer vakker kommer jeg til å bli en bedre utgave av meg selv psykisk og fysisk Anonymkode: 1ce51...d58 ........... Det er noe av det mest idiotiske jeg har lest på lenge, "fikser jeg utsida så fikser jeg innsida". Tror du virkelig at gjennom x- antall skjønnhetsoperasjoner + minus 25kg, så plutselig er livet perfekt..? hva om du "bare" går ned 15 og ikke 25? Eller går opp 5 ? Hva om nesen og øynene ikke ble nøyaktig slik du ville? Hva med den måneden du ikke hadde penger til pedikyr og laserbehandling? Det vil alltid være noe du kan "prike" på av eget utseende, skal det legge lista for når du vil bli lykkelig, ta utdanning og ha det bra, risikerer du at du venter på noe som aldri skjer. Når du legger så mye av selvverdet og identiteten din i så overfladiske verdier, i tro om at "da skal livet bli så bra", så er du ufattelig naiv. Om du vil ha det bedre psykisk er det faktisk psykiske ting du skal jobbe med. Begynn på stundier NÅ, ikke når nesa er operert. Gjør ting du er glad for NÅ, ikke når du anser degselv som slank nok. Ikke utsett livet ditt på grunnlag av slike overfladiske og idiotiske ting! Endret 31. mai 2016 av noe tilfeldig
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2016 #16 Skrevet 31. mai 2016 Synes det var mange drastiske "tiltak" her. Hva er nedre øyelokk? Hva er feil med nesen din idag? Hvorfor ta restylane? De andre punktene er helt ok : gå ned i vekt så du trives med deg selv, trene regelmessig, fint hår , hud o.l pluss jobb og utdannelse. Anonymkode: 1c3d4...920 3
Sh999 Skrevet 31. mai 2016 #17 Skrevet 31. mai 2016 Jeg er redd at når du får unna gjort to do listen din, så vil du sitte og tenke at du ikke egentlig er så mye lykkeligere etterpå heller. Det vil stadig dukke opp nye ting en ønsker og fikse når en først er begynnt.. Trist og høre at du har et sånt syn på deg selv.. Jeg dømmer deg overhodet ikke, forstår godt hvordan du tenker. Ønsker deg det beste og håper på at du vil finne ekte lykke😊 2
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2016 #18 Skrevet 31. mai 2016 6 minutter siden, Macro skrev: Du gjør deg selv en bjørnetjeneste. Før eller siden må du gjøre noe med selvbildet ditt. Det å hige etter det perfekte gjør bare alt verre. Jeg er klar over at selvbilde er problemet her. Jeg blir mer glad i meg selv når jeg liker det jeg ser i speilet. Vil virkelig ikke kaste bort mer tid på å være missfornøyd . Noen kommer sikkert til å mene jeg er drid stygg, men jeg kommer til å være fin etter min standar Anonymkode: 1ce51...d58
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2016 #19 Skrevet 31. mai 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dette blir sinnsykt perfekt dyrt! Anonymkode: 12fac...f80 I know! Mer har spart til dette for det er viktig for meg Anonymkode: 1ce51...d58
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå