AnonymBruker Skrevet 31. mai 2016 #1 Skrevet 31. mai 2016 Jeg serverte kake i dag. Jeg stakk en pinne i kanten for å sjekke status og den var fin. Når jeg serverte kaken så rant den fra hverandre i midten. Midten var helt rå. Jeg prøver å tenke over hva jeg gjorde feil, men jeg lagde den for noen uker siden og kan ikke komme på noe forskjell. Jeg kjenner bare jeg svetter på tanken av dette så jeg vil gjerne finne ut hva som skjedde så det aldri, aldri, aldri skjer igjen! Første gang det virkelig går gærnt så dette er utrolig frustrerende!! Anonymkode: 0b988...cb1
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2016 #3 Skrevet 31. mai 2016 Du stikker alltid i midten for å sjekke om den er ferdig. Anonymkode: 2a3ee...788 1
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2016 #4 Skrevet 31. mai 2016 Når kanten på kaken har løsnet fra formen er det et tegn på at kaken begynner å bli ferdig, men for å være helt sikker så skal man i tillegg stikke en pinne i midten av kaken. Noen ovner steker ujevnt så greit å sjekke begge delene. Anonymkode: a6e60...58b 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå