AnonymBruker Skrevet 31. mai 2016 #1 Skrevet 31. mai 2016 Hei dere! Jeg visste ikke hvor jeg skulle plassere denne men ja. Jeg går i vg1, på fredag på skolen satt jeg på benken med noen venner inne på skolen. Siden vi har døråpnere(dører som åpner ved at du kommer nær dem) og de er i glass, så kan man se hvem som er ute i skolegården. Jeg ser denne gutten som går på vg3 komme inn. Jeg stirret ikke, eller no men bare for å se hvem som kom inn sånn fort gjort. Han la merke til det og snudde seg og stirret på meg hele veien opp mot trappa. Jeg vet han går i vg3 fordi han hadde på russebukse når det var russetid. Hvorfor tror dere han stirret? jeg vet ikke hvorfor selv.. Nå har jeg fått øyne opp for han, han er egentlig fin men hvordan kan jeg få hans oppmerksomhet? Han ser på meg i friminuttene men han ser ikke sånn kjempe lenge.. Så gutter.. Hvordan kan jeg få hans oppmerksomhet? Hva kan jeg gjøre, hvordan skal jeg kle meg? Anonymkode: db3e0...f4e
ajarRun Skrevet 31. mai 2016 #2 Skrevet 31. mai 2016 Navelen må synes og utrigningen bør være dyp. Og shorts som er bitteliten. 1
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2016 #3 Skrevet 31. mai 2016 Mulig at svaret mitt ikke faller i smak, men tar en sjans 1. Føler at jeg har lest deler av dette innlegget før, har du postet det tidligere? 2. Si hei, vær positiv, smil 3. Du kler deg som du vanligvis kler deg 4. Vet du hva planene hans utover høster er? Anonymkode: cb1ce...0d3
Merovingian Skrevet 31. mai 2016 #4 Skrevet 31. mai 2016 1 minutt siden, amativeReflection skrev: Navelen må synes og utrigningen bør være dyp. Og shorts som er bitteliten. Var jo et heller tåpelig svar, men det vet du vel godt selv. 2
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2016 #5 Skrevet 31. mai 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Mulig at svaret mitt ikke faller i smak, men tar en sjans 1. Føler at jeg har lest deler av dette innlegget før, har du postet det tidligere? 2. Si hei, vær positiv, smil 3. Du kler deg som du vanligvis kler deg 4. Vet du hva planene hans utover høster er? Anonymkode: cb1ce...0d3 1.Ja, jeg har postet det tidligere 4. Nei, det vet jeg ikke. Han går påbygg da, det er det eneste jeg vet .. Anonymkode: db3e0...f4e
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2016 #6 Skrevet 31. mai 2016 2 minutter siden, amativeReflection skrev: Navelen må synes og utrigningen bør være dyp. Og shorts som er bitteliten. Hmm, jeg tror den er litt drøy haha TS Anonymkode: db3e0...f4e
ajarRun Skrevet 31. mai 2016 #7 Skrevet 31. mai 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hmm, jeg tror den er litt drøy haha TS Anonymkode: db3e0...f4e Nei, mange går i topper som ikke dekker magen. Alternativet er jo å droppe bh og gå i noe som er gjennomsiktig nok til at han lurer på om du er klar over at man kan se gjennom. Må være subtilt ellers blir det vulgært.
Metalcharted Skrevet 31. mai 2016 #8 Skrevet 31. mai 2016 Lat som om du trenger hjelp til noe og lat som om du setter STOR pris på at han er så hjelpsom, da føler han seg mandig og til nytte. Herfra kan du gjøre det som passer deg, smile, kle deg fint, lukt godt og le av de dårlige vitsene hans. Du kan også prøve "takk for hjelpen du, la meg spandere kaffe på deg". herfra er jeg sikker på han tar hintet, som jente har du tatt nok initiativ, så nå er resten opp til ham, om han er interessert. God luck! 1
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2016 #9 Skrevet 31. mai 2016 5 minutter siden, Metalcharted skrev: Lat som om du trenger hjelp til noe og lat som om du setter STOR pris på at han er så hjelpsom, da føler han seg mandig og til nytte. Herfra kan du gjøre det som passer deg, smile, kle deg fint, lukt godt og le av de dårlige vitsene hans. Du kan også prøve "takk for hjelpen du, la meg spandere kaffe på deg". herfra er jeg sikker på han tar hintet, som jente har du tatt nok initiativ, så nå er resten opp til ham, om han er interessert. God luck! Skal prøve det ut Takk Anonymkode: db3e0...f4e
NydeligMann Skrevet 31. mai 2016 #10 Skrevet 31. mai 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: hvordan skal jeg kle meg? Anonymkode: db3e0...f4e Bruk tilbehør, mønstre og klare farger for å flytte oppmerksomheten til de delene av kroppen du liker. Er du for eksempel ikke interessert i fokus på hoftene dine, kan du heller flytte oppmerksomheten opp mot overkroppen din. Da går du for en cardigan i en frisk farge, et mønstrete skjerf eller en bluse med pen krave. Dette, sammen med et diskré og flatterende plagg på nedre del av kroppen din, vil være med på flytte fokus til rett plass. Har du fine skuldre, veltrente armer eller pene ben er det fint å vise fram dette. Viser du hud og kurver på de rette stedene kan det være med på å gjøre at du fremstår som både lengre og slankere. Har du en flott midje kan den fremheves med et fargerikt belte. Da vil fokuset flyttes fra en stor byste eller en stor bakende. Når det gjelder trynet, så har jeg også noen tips. Det er viktig at man ikke ser ut som et fittetryne. Finn en fuktighetskrem og en primer som passer din hudtype. Primeren får sminken til å holde hele skoledagen. Legg concealer under øynene. Dus consealeren godt inn i huden med fingrene eller en kost/svamp før du påfører mer sminke. Bruk en mineralfoundation i hele trynet for å jevne ut hudtonen og dekke over rødheter. Om du vil ha en lett dekkeffekt bruker du en kost med løsere bust. Til et mer dekkende resultat bruker du en med tettere bust som en kabuikikost. Må ikke forveksles med kukost. Legg solpudder lett i kinnene, pannen og langs kjeven. Det skal gi tilbake litt varme og dybde til huden. Legg også en lett highlighter på toppen av kinnbena om du ønsker litt ekstra glød. Definer gjerne øynene med den samme highlighteren. Pass på at det ikke tar fyr. Legg så på litt bronze med en fluffy øyenskyggekost i globalen og dus fargene godt ut i hverandre. For å definere øyet litt ekstra og gi vippene litt fylde, legger du mascara. Bruk gjerne en mørk brun eller svart blyant på den øvre vippekanten. Fyll inn brynene med en brynspenn som passer til dine naturlige farger. Legg mascara på vippene. Pass på å komme helt itt til vipperøttene. Avslutt med en lett ferkenfarget blush og en gloss eller leppestift. Da gjenstår det bare en runde eller to med rettetangen. Husk at den må være helt rett.
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2016 #11 Skrevet 31. mai 2016 5 minutter siden, NydeligMann skrev: Bruk tilbehør, mønstre og klare farger for å flytte oppmerksomheten til de delene av kroppen du liker. Er du for eksempel ikke interessert i fokus på hoftene dine, kan du heller flytte oppmerksomheten opp mot overkroppen din. Da går du for en cardigan i en frisk farge, et mønstrete skjerf eller en bluse med pen krave. Dette, sammen med et diskré og flatterende plagg på nedre del av kroppen din, vil være med på flytte fokus til rett plass. Har du fine skuldre, veltrente armer eller pene ben er det fint å vise fram dette. Viser du hud og kurver på de rette stedene kan det være med på å gjøre at du fremstår som både lengre og slankere. Har du en flott midje kan den fremheves med et fargerikt belte. Da vil fokuset flyttes fra en stor byste eller en stor bakende. Når det gjelder trynet, så har jeg også noen tips. Det er viktig at man ikke ser ut som et fittetryne. Finn en fuktighetskrem og en primer som passer din hudtype. Primeren får sminken til å holde hele skoledagen. Legg concealer under øynene. Dus consealeren godt inn i huden med fingrene eller en kost/svamp før du påfører mer sminke. Bruk en mineralfoundation i hele trynet for å jevne ut hudtonen og dekke over rødheter. Om du vil ha en lett dekkeffekt bruker du en kost med løsere bust. Til et mer dekkende resultat bruker du en med tettere bust som en kabuikikost. Må ikke forveksles med kukost. Legg solpudder lett i kinnene, pannen og langs kjeven. Det skal gi tilbake litt varme og dybde til huden. Legg også en lett highlighter på toppen av kinnbena om du ønsker litt ekstra glød. Definer gjerne øynene med den samme highlighteren. Pass på at det ikke tar fyr. Legg så på litt bronze med en fluffy øyenskyggekost i globalen og dus fargene godt ut i hverandre. For å definere øyet litt ekstra og gi vippene litt fylde, legger du mascara. Bruk gjerne en mørk brun eller svart blyant på den øvre vippekanten. Fyll inn brynene med en brynspenn som passer til dine naturlige farger. Legg mascara på vippene. Pass på å komme helt itt til vipperøttene. Avslutt med en lett ferkenfarget blush og en gloss eller leppestift. Da gjenstår det bare en runde eller to med rettetangen. Husk at den må være helt rett. Oi, mye tekst haha.. Takk for svar, skal prøve dem ut Anonymkode: db3e0...f4e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå