Gå til innhold

somethin old, something new...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva skal dere bruke?

Jeg mangler something old og aner ikke hva jeg skal ha som det. Mamma snakket om en gammel ring, men skal vel egentlig ikke ha på annet en gifteringen den dagen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette har jeg også lurt på - hva i all verden skal jeg ha...

"Something new" er jo greit - det meste av utstyret er nytt. Men resten er det verre med...har lurt på å låne gamle arvesmykker, men så vet jeg ikke om noen som passer. Har egentlig lyst til å kjøpe smykker jeg syns passer til kjolen, jeg da...

K

Skrevet

Det lånte skal tradisjonelt være fra en lykkelig gift slektning eller venninne... :P

Jeg har "something blue" i kjolen, og den er jo ny. Enig i at resten er vanskelig... :roll:

Skrevet

min something borowed er underskjørtet mitt - låner av forloveren min

Skrevet
min something borowed er underskjørtet mitt - låner av forloveren min

Genialt! :wink:

Skrevet

Ja, synes selv jeg er kjempelur :sjarmor::ler:

new for meg er selvfølgelig utstyret mens blue er en sløyfe i strømpebåndet.

Lurer så veldig på old - hadde jo vært litt moro å fått til noe. Underskjørtet er jo godt brukt da :sjarmor: kan jo jukse :ler: (det er nok 3 år gammelt)

Skrevet

something old blir de første smykkene jeg fikk fra min kjære. (da er dem bare litt over 2 år gamle så er jo ikke så gamalt men ikke nytt lenger heller)

something new blir vel kjolen og slikt

something blue blir vel strømpebånd (jeg er så orginal :wink: )

mens something borowed sliter jeg med

Skrevet

Når det gjelder gamle ringer, så kan man jo sy dem inn i skjørtet. Da er de med, uten at man trenger å lure noe mer på det.

Borrowed: Låne hårpynt? Eller slør eller underskjørt, for de som har noen i nærheten som kan låne det bort. Eller lån en gammel ring, så er begge to i boks.

Catzy

Skrevet
What's the point?

for moro skyld - alt som kan bringe lykke er jo bra :wink:

Skrevet

for moro skyld - alt som kan bringe lykke er jo bra :wink:

:enig_animasjon:

Skrevet

Something old - min oldemors brosje som hun hadde den dagen hun giftet seg.

Something new - brudekjolen min

Something borrowed - lånte brosjen av mamma

Something blue - sydde himmelblå silkesløyfe på trusekanten min :wink:

Skrevet

Hei til alle dere

Ordtaket lyder visst som følger: something old, something borowd, something new and blue and a silver penny in her shoe, tror jeg(beklager om det skulle være feilstavelser, er ordblind) 8)

Selv har jeg alt utstyret nytt, gammel ring som jeg skal feste i et lånt fotlenke, strømpebånd i blått og skal prøve å ha en mynt i skoen, litt iallfall.... Det gamle symboliserer fortiden og det nye vårt liv sammen i fremtiden, så får vi håpe at mynten kan hjelpe oss med det økonomiske.

Skrevet

Something Old....Aner ikke

Somthing New....Kjolen

Something Borrowed...et perlekjede til å ha i håret

Something Blue....strømpebåndet

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg hadde ikke "something blue" jeg.... :hår: :hakeslepp: ...Blir vel ulykke dette da :wink:

Skrevet
Hei til alle dere

Ordtaket lyder visst som følger: something old, something borowd, something new and blue and a silver penny in her shoe, tror jeg(beklager om det skulle være feilstavelser, er ordblind) 8)

Selv har jeg alt utstyret nytt, gammel ring som jeg skal feste i et lånt fotlenke, strømpebånd i blått og skal prøve å ha en mynt i skoen, litt iallfall.... Det gamle symboliserer fortiden og det nye vårt liv sammen i fremtiden, så får vi håpe at mynten kan hjelpe oss med det økonomiske.

er det ikke sixpence in your shoe?

Skrevet

Blue: Forlovelsesringen (safir) + liten sløyfe på sløyfebånd

Borrowed: Øredobber av min forlover

New: Kjolen + + +

Old: Gullet i gifteringene våre (er smeltet om fra gifteringene til mormor b.l.a.)

Gjest Anonymous
Skrevet

Det er en prinsippsak å IKKE begynne med slike "tradisjoner" som nordmenn bare har fått gjennom filmer osv. Jeg hadde vært direkte flau over å gjøre noe slik.. :-?

Skrevet
Det er en prinsippsak å IKKE begynne med slike "tradisjoner" som nordmenn bare har fått gjennom filmer osv. Jeg hadde vært direkte flau over å gjøre noe slik.. :-?

:tunge1:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...