AnonymBruker Skrevet 31. mai 2016 #1 Skrevet 31. mai 2016 Jeg bestilte en prøvepakke med shaibox høvler hvor jeg kun betalte frakt. Det står følgende på hjemmesiden Ved bestilling blir du abonnent uten bindingstid på ShaiBox. Hvis du ikke vil fortsette å abonnere, kontakt Kundeservice innen 2 uker etter at du mottok din første sending, eller innen forfallsdato på fakturaen i videre sendinger. Hvert kvartal får du en ShaiBox refill med 4 Shai barberblader og skjønnhetsprodukter til en verdi av over kr 500. Du betaler kun kr 299 pluss porto kr 49. Totalpris kr 348, dvs. kr 116 pr mnd. Eventuelle prisøkninger varsles på forhånd. Jeg avbestilte abonnementet før det hadd gått to uker og skrev at jeg ikke ønsket flere. Etter ti dager uten svar purret jeg og fikk omsider beskjed om at abonnementet var avsluttet. Det er tyve dager siden jeg sendte første mailen og fikk idag en ny pakke i posten med en faktura på 350kroner! Sendte mail med en gang og sa at jeg ville ha returseddel og at jeg har meldt meg ut og at jeg ikke kommer til å betale fakturaen. Men kan de kreve at jeg betaler dem? Fordi jeg sendte mail nr 1 den 11.mai og mail nr 2 (hvor jeg fikk svar) den 20. Mottok pakken 2.mai eller noe.. Så gikk jo mer enn to uker fra jeg fikk pakken til de faktisk svarte meg.. Anonymkode: d95ce...374
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2016 #3 Skrevet 1. juni 2016 I teorien så skal du ikke betale, men har hørt at de har skikkelig crappy kundeservice, så hvis jeg var deg ville jeg ringt dem og forklart problemet Anonymkode: 7c23d...2e6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå