Gå til innhold

Er det noen på KG som bor/har bodd på Vestgrensa Studentby?


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Genevieve

Hvis det er så, hvordan er bomiljøet der? Jeg hadde en venninne som bodde der tidligere og hun var veldig fornøyd.

Send gjerne en mail eller pm hvis du ikke vil svare i forumet.

Svært takknemmelig for alle svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bodde der før og var veldig fornøyd. Engasjerte meg ikke så mye på selve huset, siden jeg var opptatt med en studentforening. Delte kjøkken og bad med hyggelig fyr, og ellers var det lite bråk rundtomkring. Ypperlig kort vei til Blindern, butikker, Domus Athletica, buss, bane (og nattbussen passerte ikke så altfor langt unna), og mulighet til 10MB internett. Pluss at man kan vaske klær nårsomhelst på døgnet, siden vaskeriet er døgnåpent. Stortrivdes der, må jeg si :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde en venninne som "bare" bodde der. Når du bor på studentby er du alltid avhengig av den du bor sammen med. Men beliggenheten er jo veldig sentralt, og det er nytt.

Skal du flytte dit?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Genevieve

Skal du flytte dit?

He he, neida, jeg har allerede min egen leilighet i Oslo, men hvis du har lest dagboken min vet du at jeg har fått en romkamerat. Hun trenger ett nytt sted å bo og siden hun er student undersøker jeg litt rundt dette med studenthybler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Får ikke håpe at den voldelige ex-kjæresten hennes får snusen i denne linken da!

Jeg hadde vært rimelig nervøs for det, hadde det vært meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Genevieve
Får ikke håpe at den voldelige ex-kjæresten hennes får snusen i denne linken da!

Jeg hadde vært rimelig nervøs for det, hadde det vært meg...

Det skal nok gå bra, ingenting er bestemt ennå, vi bare undersøker en rekke muligheter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...