Gjest Genevieve Skrevet 1. november 2004 #1 Del Skrevet 1. november 2004 Hvis det er så, hvordan er bomiljøet der? Jeg hadde en venninne som bodde der tidligere og hun var veldig fornøyd. Send gjerne en mail eller pm hvis du ikke vil svare i forumet. Svært takknemmelig for alle svar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pbrina Skrevet 1. november 2004 #2 Del Skrevet 1. november 2004 Bodde der før og var veldig fornøyd. Engasjerte meg ikke så mye på selve huset, siden jeg var opptatt med en studentforening. Delte kjøkken og bad med hyggelig fyr, og ellers var det lite bråk rundtomkring. Ypperlig kort vei til Blindern, butikker, Domus Athletica, buss, bane (og nattbussen passerte ikke så altfor langt unna), og mulighet til 10MB internett. Pluss at man kan vaske klær nårsomhelst på døgnet, siden vaskeriet er døgnåpent. Stortrivdes der, må jeg si Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Genevieve Skrevet 2. november 2004 #3 Del Skrevet 2. november 2004 Takk for svar. Noen andre som har bodd der eller på en annen måte kjenner til dette hybelhuset? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 3. november 2004 #4 Del Skrevet 3. november 2004 Har snakka med en del folk som har bodd/bor der, tror de bare trives! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Imax Skrevet 4. november 2004 #5 Del Skrevet 4. november 2004 Hadde en venninne som "bare" bodde der. Når du bor på studentby er du alltid avhengig av den du bor sammen med. Men beliggenheten er jo veldig sentralt, og det er nytt. Skal du flytte dit? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Genevieve Skrevet 4. november 2004 #6 Del Skrevet 4. november 2004 Skal du flytte dit? He he, neida, jeg har allerede min egen leilighet i Oslo, men hvis du har lest dagboken min vet du at jeg har fått en romkamerat. Hun trenger ett nytt sted å bo og siden hun er student undersøker jeg litt rundt dette med studenthybler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Xavia Skrevet 4. november 2004 #7 Del Skrevet 4. november 2004 Får ikke håpe at den voldelige ex-kjæresten hennes får snusen i denne linken da! Jeg hadde vært rimelig nervøs for det, hadde det vært meg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Genevieve Skrevet 4. november 2004 #8 Del Skrevet 4. november 2004 Får ikke håpe at den voldelige ex-kjæresten hennes får snusen i denne linken da! Jeg hadde vært rimelig nervøs for det, hadde det vært meg... Det skal nok gå bra, ingenting er bestemt ennå, vi bare undersøker en rekke muligheter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå