Gjest Anonymous Skrevet 1. november 2004 #1 Skrevet 1. november 2004 Jeg og en fyr har møttes, hatt det fint i sammen. Og forelsket oss. Men plutselig blir det noen problemer i hans tidligere forhold, eksen vil ha han tilbake osvosv. Greit nok. Jeg avsluttet kontakten. Men han kontakter meg jevnlig, og vil ikke slutte helt å ha kontakt med meg. Det virker som om han er redd for at jeg skal stikke, samtidig som han holder på med eksen i tilfelle jeg ikke er noe...skjønner? Er det å bli holdt på gress? bryr meg forsåvidt veldig lite om denne fyren nå...sånn at det er sagt.
Gjest Anonymous Skrevet 1. november 2004 #2 Skrevet 1. november 2004 Bli venner med eksen hans istedet du. Det er mye kulere.
Gjest Madam Felle Skrevet 1. november 2004 #3 Skrevet 1. november 2004 Hvorfor avslutter du forholdet, fordi exen hans ville ha han tilbake? Har han ikke talerett i det hele tatt? Men ønsker han å prøve på nytt med exen, og samtidig tar kontakt med deg, så virker det som han hodler dere begge på gress. Han ønsker tydeligvis å finne ut hvem av dere han ønsker å fortsette med. Dette kan du akseptere, og dermed vente på han til han finner ut av ting og tang. Eller du kan avslutte alt totalt.
Cata Skrevet 1. november 2004 #4 Skrevet 1. november 2004 Sannsynligvis har'n vondt for å bestemme seg.... Men siden du ikke lenger har så mye følelser for ham så kunne kanskje du kutte kontakten? :o
Gjest Anonymous Skrevet 2. november 2004 #5 Skrevet 2. november 2004 Jeg har avsluttet "forholdet" fordi jeg nettopp ikke ønsker dette (å bli holdt på gress). Altså, han sier han liker meg. Det er meg han vil ha osv osv, men eksen hans lurer i bakgrunnen. Poenget er at han blånekter for at han vil ha henne. Men har sagt at han er glad i henne, men at alt er krangling bla bla bla. Hun har i tillegg ringt meg (tatt mitt mobil nr fra hans tlf) og skjelt meg ut... Har mistet følelsene oppi alt dette virrvarret. :-?
Lovvi Skrevet 2. november 2004 #6 Skrevet 2. november 2004 Da foreslår jeg at du forteller mannen at du vil trekke deg tilbake til han har funnet ut dette med eksen sin. Fortell han at du ikke er interssert i å bli dratt inn i et trekantdrama, og at du ikke vil starte et forhold med en som ikke er helt ferdig med det forrige forholdet. Våg å vær ærlig og direkte!
Gjest Anonymous Skrevet 2. november 2004 #7 Skrevet 2. november 2004 Tror jeg hadde droppet han HELT. Når det eks-forholdet hans virker så ferskt, kan det lett gå lang tid og mye opp og ned. Hvis det virkelig er deg han vil ha, vil han komme til deg. Siden du sier du ikke bryr deg så veldig om han... Hvis du hadde gjort det, hadde alt vært mye mer komplisert sikkert...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå