Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

For 5 år siden gikk jeg i klasse med en. Jeg har slitt med mobbing tidligere og selv hatt vanskelig fir å få meg venner. Etter hvert som jeg ble kjent med meg selv og fant ut hva som var "galt" har jeg blitt ganske så normal, selv og jeg trives veldig godt i eget selskap. Gikk i klasse i to år, og vi snakket en del, også med den andre venninna jeg ble kjent med. Så flyttet jeg langt. Hadde en del kontakt over face, men dette renner jo ut med tiden fordi man får andre interesser, møter andre mennesker osv. 

Ila tiden har han tatt en del kontakt på face. Og siden vi bor så langt vekk fra hverandre har det ikke vært naturlig for meg å sitte å skrive så mye på face til han. Veldig sjenert var han og. 

Så, 5 år har gått og han skriver fremdeles at han vil treffes, spør om han kan komme på besøk eller om jeg kan komme. Jeg tenker liksom ; "har du stagnert helt i våres tid som klassevenner?"

Jeg liker ikke at folk ensomme og slik, men...hva tenker du ang folk som flere år uten fysisk samvær tar kontakt flere ganger? 

Anonymkode: 0af37...063

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...