Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Da jeg var 15(over ti år siden), så ble jeg voldtatt av en kompis. Det rare var at jeg på det tidspunktet ikke forsto at det var voldtekt. Jeg hadde er generelt sterkt behov for å "bli elsket", og oppleve kjærlighet, da jeg ikke opplevde det hjemme. Så allerede i en alder av 15 så hadde jeg hatt en god del sexpartnere. 

Men denne kvelden var anderledes. Vi var liten vennegjeng på 4-5 stk, og jeg følte meg ikke i form så jeg lå og slappet av på et mørkt rom. Han kom inn, kanskje for å sjekke om jeg hadde det bra, eller for å holde meg med selskap? I hvertfall begynte han å kose og stryke på meg, og sakte kle av meg. Jeg sa nei, og tok vekk hånda hans, men han bare fortsatte. "Kom igjen, jeg vet du vil". Og jeg, i min elendige selvfølelse, og lave tanker om min egenverd lot han bare fortsette, uten å bry meg om den ekle følelsen av at noe jeg ikke ville skjedde med kroppen min.

Siden dette var en venn, og siden dette skjedde uten å bli overfalt i en mørk gate, og uten skriking og roping, så tok det meg 4-5 år å forstå at dette faktisk var voldtekt. Jeg var apatisk under hendelsen, viste ingen tegn på at jeg likte det, jeg sa klart ifra at jeg ikke ville. 

Vennskapet vårt ble avsluttet på en normal, "vokse fra hverandre på grunn av videregående"-måte. og jeg har ikke sett han siden.

fram til forrige uke. To ganger på samme uke møtte jeg ham, og han hilste og sa hei. Jeg følte meg så dårlig. Det virker tydelig for meg at han ikke så på den hendelsen som voldtekt eller overtramp. Og jeg skammet meg over min opplevelse av situasjonen, som at hans opplevelse var den riktige og min var den gale.

Jeg vet ikke helt hva jeg vil fram til. Bare at det var vanskelig å møte igjen voldtektsmannen min i en verden som ikke er sort/hvitt.

Anonymkode: 0852a...af0

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Leit å høre det du ble utsatt for,og skjønner det var tøft å møte ham. Sender deg gode tanker :)

Anonymkode: 3a84d...81f

Gjest Chroma
Skrevet

:klem:

Helt normale følelser fra din side. Har du vurdert å prate med noen om det? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...