Gjest Jente35 Skrevet 1. november 2004 #1 Skrevet 1. november 2004 Noen andre som elsker å gå barbeint??? Jeg elsker det.........
Omorosa Skrevet 1. november 2004 #3 Skrevet 1. november 2004 Gå vekk, dette er intet seksualitetforum.
-Fisken- Skrevet 1. november 2004 #4 Skrevet 1. november 2004 Jeg kan ikke fordra å gå barbeint. Noe av det første jeg gjør om morgenen er å ta på meg sokker.
Andrine22 Skrevet 1. november 2004 #5 Skrevet 1. november 2004 Jeg hater å gå barbeint. På med ulvang-sokkene straks!
Salamandra Skrevet 1. november 2004 #6 Skrevet 1. november 2004 Ja, jeg elsker å gå barbeint.. får "klaus" i sokker.. :-? Pleier å ta av meg sokkene for sesongen sånn i mai en gang, og tar de ikke på igjen før jeg MÅ.. sånn uti september vanligvis.. Det er normalen, men i år sliter jeg litt, det er 1 november, og jeg har bare unntaksvis sokker på meg.. Jeg går til og med barbeint nedi vinterstøvlene med pusefor..
Gjest nice Skrevet 1. november 2004 #7 Skrevet 1. november 2004 Hei!!! Helt enig, barbeint er nice!!!! rett og slett herlig.......
Gjest gjest1 Skrevet 1. november 2004 #8 Skrevet 1. november 2004 jepp, hater sokker og får klaus i føttene, men blir litt vanskelig nå på vinteren, spesielt flisegulvet på kjøkkenet brrrr
Salamandra Skrevet 1. november 2004 #9 Skrevet 1. november 2004 Var smarte nok til å legge vannbåren varme i så og si hele huset vi.... Mmmmmmmmmm..
Gjest nice Skrevet 1. november 2004 #10 Skrevet 1. november 2004 Hei!!! Vannbåren varme høres kjempe deilig ut!!!! Du kan jo gå barbeint heleåret rundt du da, inne i huset. Skal si til minn mann at jeg vil ha det samme!!!! he he he......
Gjest Gjesta Skrevet 1. november 2004 #11 Skrevet 1. november 2004 Jeg hater å gå barbent inne, men synes det er digg ute, om sommeren
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå