Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Vi har lang reisevei til sykehuset, og skal inn om ca en måned for uttak/innsett. Jeg skal ha kort protokoll, og skal bruke sprøyte i ca 9 dager +/-. Hvordan fungerer det med reise og overnatting? Blir jeg sendt til sykehuset samme dag jeg har vært på ultralyd og sjekka om eggene blitt modne? Jeg går ut i fra at jeg ikke blir sendt hjem etter uttak og tilbake igjen til innsett, stemmer det? Da har får jeg vel tilbake for utlegg til hotell? Hva med samboer? Vi vurderte å kjøre selv, men det går kanskje ikke? Reisevei er ca 8 timer med bil, en vei.

All these questions... :bond: Det er så mye som er usikkert, og kontrollfreaken i meg prøver å få kontroll på det man KAN ha kontroll på.. :P

Endret av FlyBabe
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sjekk med HELFO.

AnonymBruker
Skrevet

Du kan jo få det meste dekket av Pasientreiser. Bare send regninger dit. Både reisen og opphold dekkes (-egenandel).

http://www.pasientreiser.no/

Anonymkode: 49daa...032

Skrevet

Saken er jo det at jeg lurer på om jeg blir sendt "i hui og hast", eller om jeg blir sendt dagen etter jeg har vært hos ultralyd?
Og om det er slik at jeg kan være i Trondheim hele tiden mellom uttak og innsett?
NOEN må jo ha gjort dette selv og vet hvordan det funker?

AnonymBruker
Skrevet

Du kan jo være i Trheim mellom uttak og innsett, men tviler på at du får dekket opphold de dagene. 

Vi har ca 4 timer biltur, men fikk bare dekket opphold/overnatting natta før uttak pga jeg hadde oppmøte kl 8.30. 

Anonymkode: 61a8b...752

AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, FlyBabe skrev:

Saken er jo det at jeg lurer på om jeg blir sendt "i hui og hast", eller om jeg blir sendt dagen etter jeg har vært hos ultralyd?
Og om det er slik at jeg kan være i Trondheim hele tiden mellom uttak og innsett?
NOEN må jo ha gjort dette selv og vet hvordan det funker?

Jeg tror neppe du blir sendt i "hui og hast", eggløsningssprøyten skal jo settes 36 timer før uttak

Anonymkode: 86cbf...730

Gjest Sisti
Skrevet

Du blir ikke sendt i hui og hast, uttak er tidligst to dager etter ultralyd pga eggløsningssprøyten settes 36 timer før. Jeg hadde ultralyd mandag og fredag, uttak tirsdag uka etter. 

Skrevet

Takk for svar! Da har jeg mer tid enn jeg frykta, og kan kjøre. Jeg ser ikke for meg at jeg orker å dra frem og tilbake (verken med bil eller fly), men jeg får ringe Pasientreiser når det nærmer seg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...