AnonymBruker Skrevet 31. mai 2016 #1 Skrevet 31. mai 2016 Tenkte det kunne være interessant å lese om andres skrekkopplevelser hos frisøren. Min desidert verste opplevelse var mitt først besøk alene hos en frisør som tiåring. Jeg sa at jeg ønsker litt kortere hår "men ikke pigg altså". Dessverre snakket jeg nok litt lavt, og frisøren fikk kun med seg at jeg nevnte pigg. Jeg oppdaget det mens hun klippet, men jeg var for beskjeden til å tørre å si noe. Jeg var på gråten mens jeg satt i stolen og så håret forsvant. Å møte opp på skolen dagen etter med pigg (som jente) ble en traumatisk opplevelse. Jeg har altod vært nervøs for frisørbesøk etter denne opplevelsen. Sist gang sa jeg at jeg ønsket litt høyde på bakhodet, og lat jeg beholdt noe av lengden foran. Det ble bare misforståelser. Jeg ble jeg klippet i en merkelig bob som ble kjempekort bak, hun styrte på med tynnesaks i nakken, mens hun sa "jeg tar ikke mye, altså". Men det var jo nesten ikke hår igjen der. Hadde det vært lagvis og pent klippet, hadde det kunnet vært stilig, men det så ut som noen hadde klippet med hekksaks. Foran derimot var håret kanskje ti cm lenger og i tynne fjoner. Det så klovnaktig ut. Måtte spare det bak i et par måneder, og så rette det opp hos en annen frisør. Anonymkode: 4dac2...9de
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2016 #2 Skrevet 31. mai 2016 Var hos frisøren da jeg var 16-17. Jeg ville ha blondt hår noe hun sa hun kunne fikse. Tror hun var lærling. Jeg hadde rødbrunt hår! Så jeg satt der mrd gult/oransje hår da hun var ferdig. Jeg så ikke ut og ville bare grine. Fikk heldigvis det gratis og sjefen kjeftet på henne. "Se hva du har gjort. Hun ser jo ikke ut" Måtte få mamma til å hente meg og hun gikk inn på butikken for å kjøpe hårfarge til meg. Anonymkode: 8e68e...5ae
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2016 #3 Skrevet 31. mai 2016 Prøvde ut en ny frisørsalong og skulle bare ha en stuss og litt "lag-deling" for volum. Takket ja til en lærling, og frisyren ble grei nok. Problemet er at lærlingen må ha vært supernervøs, for hun nærmest hakket hodebunnen min I hjel med saksa. Jeg kunne se at det flasset store flak fra hodet mitt underveis I klippinga, og det gjorde veldig vondt. Dro aldri tilbake dit. Anonymkode: 1c40d...f77
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå