melatonin Skrevet 30. mai 2016 #1 Skrevet 30. mai 2016 Viste ikke helt hvor jeg skulle publisere. Men som overskriften sier, hvilke nettbutikker liker du best? (klær, interiør, gaver osv)
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2016 #2 Skrevet 30. mai 2016 net-a-porter.com, mytheresa.com, luisaviaroma.com Hvis jeg hadde hatt råd... Anonymkode: 13562...330
fresia Skrevet 31. mai 2016 #3 Skrevet 31. mai 2016 interiør bolina.no homeandcottage.no hviit.no ikea.no kremmerhuset.no room21.no theahome.no ting.no vakrerom.no verketinterior.no 1
Million Skrevet 31. mai 2016 #6 Skrevet 31. mai 2016 Zalando.... jeg har shoppet en del klær der siste par årene. My guilty pleasure...! Jeg har prøvd å spare så mye som mulig, men plutselig kan jeg fyre av 2000-5000 kr en måned på Zalando. Men det er egentlig en liten plan bak det. Siden jeg skal flytte for meg selv (skilles) snart, vil jeg få vesentlig dårligere økonomi, og det vil nok ikke være rom for særlig med kleskjøp i de nærmeste årene. Derfor har jeg "bunkret opp" og kjøpt masse klær nå de siste par årene, så klesskap og klesstativ er smekkfulle nå. Nå har jeg så det holder en god stund...! Å shoppe på nett er noe jeg liker altfor godt å gjøre. Handler nesten alt jeg trenger på nett. Mye bedre og lettere å se seg rundt ved å rett og slett saumfare nettbutikkene, bare å google produktet man er ute etter, så dukker nettbutikkene opp. F.eks. var jeg ute etter en ny støvsuger nettopp. Fant frem til en miljøvennlig fra Electrolux, som virket veldig bra. Den kostet 3000,- kr. i den nettbutikken der jeg fant mest info om den. Så googlet jeg navnet (merke og modellnavn) og vips, så fant jeg eksakt samme støvsuger til hele 1000 kroner billigere! 2000 kr på en annen nettside. Bestilte den der. Istedenfor å kjøre og løpe rundt i timesvis i vanlige butikker, brukte jeg bare noen minutter på å spare tusen kroner på nett. 2
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2016 #8 Skrevet 4. juni 2016 Skeidar.no mobelringen.no jysk.no ikea.no zalando epla.no elkjop.no xxl generelt bygg/oppussing hm.no cubus.no princessbutikken.no finn.no (bil, møbler og andre kupp) jaaa... Har en del som skulle vært kjøpt, men pengene strekker ikke til. Anonymkode: ee2ab...94a
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2016 #9 Skrevet 4. juni 2016 Den 31.5.2016 at 22.29, Million skrev: ...kan jeg fyre av 2000-5000 kr en måned på Zalando. Men det er egentlig en liten plan bak det. Siden jeg skal flytte for meg selv (skilles) snart, vil jeg få vesentlig dårligere økonomi, og det vil nok ikke være rom for særlig med kleskjøp i de nærmeste årene. Derfor har jeg "bunkret opp" og kjøpt masse klær nå de siste par årene, så klesskap og klesstativ er smekkfulle nå. Nå har jeg så det holder en god stund...! Hva f*? Planlagt skilsmisse etter å ha loppet felleskontoen? For noe jævelskap... Anonymkode: effa8...386 2
Xavana Skrevet 5. juni 2016 #10 Skrevet 5. juni 2016 Har flere ganger gått bananas hos Royal design og Designdelicatessen.
dillyduzit Skrevet 5. juni 2016 #12 Skrevet 5. juni 2016 Net-a-porter, mytheresa, bolia, royal design.
Gjest Juami Skrevet 5. juni 2016 #13 Skrevet 5. juni 2016 Spørs hva du skal ha. Jeg handler en del på getinspired, sportamore, zalando (klær), ebay (klær og kosmetikk, og litt småting) og innimellom handler jeg på multitrend (litt småinteriør-ting) og netonet (tekniske ting).
Gjest hockeyfrue Skrevet 5. juni 2016 #14 Skrevet 5. juni 2016 Net-a-porter er nok den nettbutikken jeg handler aller mest i. Jeg synes den er så fin og oversiktelig, og jeg liker at man også ser klærne i bevegelse. Mytheresa og luisaviaroma er også fine nettbutikker. Brandtsindoor.dk er en nettbutikk som selger kelimtepper, så det har blitt et par kjøp derfra også. Dessuten har jeg nettopp funnet en ny nettbutikk, gatheringobjects.com (som også er en liten butikk på Frogner). Jeg gikk amok der her om dagen, og det blir nok adskillig flere shoppingrunder der...
Olava Skrevet 5. juni 2016 #15 Skrevet 5. juni 2016 Zalando Ark Nordli Adlibris Platekompaniet Ikea Amazon Tror at det jeg hadde hamstret mest av er bøker.. #boknerd
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2016 #16 Skrevet 5. juni 2016 Bolia Møbelringen Gant Match Zalando Epla Komplett Lyd og bilde Expert Anonymkode: ce41e...057
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå