AnonymBruker Skrevet 30. mai 2016 #1 Skrevet 30. mai 2016 Er det noen som har prøvd "antipermanent" (permanent rett hår), keratinbehandling eller liknende? Jeg har veldig krusete og krøllete hår. Vil prøve ut hvordan det er å ha rett hår hele tiden, uten å måtte slite med rettetang etter hver gang jeg vasker håret. Fortell gjerne det du vet om slike behandlinger; erfaringer, priser, holdbarhet, evt. slitasje, osv. Anonymkode: ed7ac...8d6
anonymLala Skrevet 2. juni 2016 #2 Skrevet 2. juni 2016 Straight n shine er bra. Jeg tar det hver 5. mnd ca, koster rundt 3-3500 hver gang (tar bare ettervekst etter første gangen.). Sliter en del på håret og kan ikke farge det (kun glansvask), men der SER ikke så slitt ut.
Cessa74 Skrevet 2. juni 2016 #3 Skrevet 2. juni 2016 Inoar -ikke bare får du nydelig glansfullt og rett hår, men keratinen reparerer også håret - er altså motsatt av det andre produktet som sliter på håret. Litt avhengig av hårtype, tykkelse osv så vil det for de fleste holde med 2-3 behandlinger per år (behovet reduseres fra gang til gang, dvs det vil gå lenger mellom hver gang du skal ta det). Inoar er ganske nytt i Norge, men er veldig utbredt i bla england. Jeg var helt satt ut av effekten første gangen - fra frizzy, porøst og stygt hår, fikk jeg rett og blankt år umiddelbart. Anbefales!!
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2016 #4 Skrevet 2. juni 2016 37 minutter siden, Cessa74 skrev: Inoar -ikke bare får du nydelig glansfullt og rett hår, men keratinen reparerer også håret - er altså motsatt av det andre produktet som sliter på håret. Litt avhengig av hårtype, tykkelse osv så vil det for de fleste holde med 2-3 behandlinger per år (behovet reduseres fra gang til gang, dvs det vil gå lenger mellom hver gang du skal ta det). Inoar er ganske nytt i Norge, men er veldig utbredt i bla england. Jeg var helt satt ut av effekten første gangen - fra frizzy, porøst og stygt hår, fikk jeg rett og blankt år umiddelbart. Anbefales!! Fikk du utført dette i Jessheim (mener på at det var du som lagde en tråd om det området ang det samme)? Og ca-pris evt? Anonymkode: 7b4e4...74b
Cessa74 Skrevet 3. juni 2016 #5 Skrevet 3. juni 2016 Jeg har tatt det to ganger -en i oslo (majorstua) hos Black box beauty (det er hun som har enerett på inoar inn til norge og som drar til frisører rundt om i landet og gir de opplæring), andra gangen var hos Lana frisør i Lillestrøm. tror ikke det er noen i jessheimområdet som tilbyr inoar så vidt jeg vet.. Men Hege i BBB er leverandør og har oversikt over hvilke salonger i norge som tilbyr inoar. Du kan jo evnt kontakte henne?
The Kitten Skrevet 3. juni 2016 #6 Skrevet 3. juni 2016 Den 6/2/2016 at 15.02, anonymLala skrev: Straight n shine er bra. Jeg tar det hver 5. mnd ca, koster rundt 3-3500 hver gang (tar bare ettervekst etter første gangen.). Sliter en del på håret og kan ikke farge det (kun glansvask), men der SER ikke så slitt ut. Jeg tar også straigh n shine og er veldig fornøyd med det. Som du sier så sliter det på håret, men når man bare tar etterveksten så er det jo kun den det sliter på. Eller tenker jeg feil? Frisøren min sa at håret kan knekke lettere om man har tatt straight n shine, men så lenge man er skånsom mot håret så tror jeg ikke det vil være et stort problem.
anonymLala Skrevet 3. juni 2016 #7 Skrevet 3. juni 2016 Jeg er veldig fornøyd, men har ikke forsøkt noe annet heller. Det holder seg permanent rett ja, kun én behandling, deretter etterveksten som vokser ut. Har hår ca ned til korsryggen. Frisøren anbefaler å aldri farge eller stripe det med vanlig farge, men minicolour er mer enn bra nok for meg. Hadde jeg vært avhengig av bleking f eks kunne jeg nok ikke tatt det da kombinasjonen ville slitt for mye.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå