Gjest stiiiina Skrevet 1. november 2004 #1 Del Skrevet 1. november 2004 Kan man ha narkose hvis man er forkjølet? jeg skal til behandling i morgen. Ville ha foretrukket narkose framfor lokal bedøvelse, men så er jeg ganske forkjølet. noen som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 1. november 2004 #2 Del Skrevet 1. november 2004 Så lenge du ikke har feber så tror jeg det går greit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 1. november 2004 #3 Del Skrevet 1. november 2004 Jeg tror de vil at du skal være helt frisk. Det var iallefall den beskjeden jeg fikk i vinter når jeg skulle legges i narkose. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 1. november 2004 #4 Del Skrevet 1. november 2004 Problemet med narkose og forkjølelse er eventuelt pustebesvær. Normalt skal en lett forkjølelse ikke ha noe å si tror jeg. Jeg hadde narkose for noen måneder siden. Det var et helt nødvendig inngrep som ikke kunne utsettes. Da var jeg forkjølet. I de tilfellene narkose er helt nødvendig blir det gitt uansett tilstand forøvrig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 1. november 2004 #5 Del Skrevet 1. november 2004 Kan man ha narkose hvis man er forkjølet? jeg skal til behandling i morgen. Ville ha foretrukket narkose framfor lokal bedøvelse, men så er jeg ganske forkjølet. noen som vet? Hvis du skal ha narkose antar jeg at du skal ha en operasjon. Og skal du det skal du IKKE være syk. Forkjølelse er et eksempel på syk. Så hvis det er tilfelle så skal du altså IKKE opereres i morgen!!!! Og narkose er ikke noe tull i seg selv, så nei nei nei, jeg anbefaler deg veldig sterkt å utsette behandlingen/operasjonen. De fleste er redd for operasjonen i seg selv, mens det man egentlig bør være redd er selve narkosen. Narkose er faktisk veldig farlig, men det er ikke noe de fleste tenker over!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta2 Skrevet 2. november 2004 #6 Del Skrevet 2. november 2004 Vet ikke hvilken operasjon du skal ha. Ring og hør. Det er det beste istendenfor å gå å gruble på om det blir operasjon eller ikke. Jeg hadde full bukplastikk med mageoppstraming i lokalbedøvelse og angrer ikke på det. Låg der og snakket med kirurgen og hjelperern. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catlin Skrevet 2. november 2004 #7 Del Skrevet 2. november 2004 hvis du ikke vil være våken mens inngrepet skjer, så tror jeg du kan be om noe å sove på selv om du har lokalbedøvelse. Fordelen med lokalbedøvelse er at da trenger du ikke noen maskin til å puste for deg. Og dermed blir det ikke så stor risiko med inngrepet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå