Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som kan anbefale noen som dere har kjøpt og testet selv? :)

Anonymkode: d4c1e...0b9

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ardell er et kjent merke og fås billig på ebay. 

Anonymkode: edf51...e04

AnonymBruker
Skrevet
49 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ardell er et kjent merke og fås billig på ebay. 

Men er det ikke ofte fake? 

Fake produkter er ofte mye dårligere enn originalen (ikke at jeg har testet fake-fake vipper da ;) )

AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fake produkter er ofte mye dårligere enn originalen (ikke at jeg har testet fake-fake vipper da ;) )

De er ikke det hvis du kjøper fra en med høy rating og fra UK/US.

AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De er ikke det hvis du kjøper fra en med høy rating og fra UK/US.

Har du bestilt disse?

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Har du bestilt disse?

Det er noen år siden nå, men ja, har bestilt dem og fått ekte varer.

Skrevet

Så lenge du kjøper et godt lim (helst her i Norge) så kan du, av egen erfaring, kjøpe nesten hvilke vipper som helst 

AnonymBruker
Skrevet

Det er noen år siden nå, men ja, har bestilt dem og fått ekte varer.

Okei :)

Tusen takk for svar :)

Andre som har bestilt fake vipper fra ebay og kan anbefale noen? Tenker da på de som er latterlig billige, sånn 2-10 kr per stk :) 

Skrevet
24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vær veldig forsiktig. Spesielt med limen

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Prinsesse788 skrev:

Så lenge du kjøper et godt lim (helst her i Norge) så kan du, av egen erfaring, kjøpe nesten hvilke vipper som helst 

Jeg har i to omganger prøvd å bestille vipper fra eBay, men begge gangene har jeg egentlig blitt misfornøyd. De første jeg bestilte var ikke fine i det hele tatt, veldig korte og tette og det så ikke pent ut. De andre jeg bestilte var veldig vanskelig å forme på øyet..

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Honey Dew skrev:

Vær veldig forsiktig. Spesielt med limen

Bruker kun DUO sin lim :) er bare denne jeg får til å bruke :) 

AnonymBruker
Skrevet

Har også erfart at formen på ebay-vipper er helt "rare". Legger seg i en helt annen bue enn min egen vippekant, og er enten for kort eller for lang, og de er veldig vanskelig å få til å sitte pent. Det virker som om "strengen" hvor hårene er festet er mye stivere enn kvalitetsvipper, og selv DUO-lim klarer ikke å få de til å sitte riktig. De er pakket i billig papp, og blir ofte skvist slik at formen blir ødelagt - på toppen av at de opprinnelig har merkelig form. Har kjøpt sikkert 10 sånne esker oppgjennom, og går alltid tilbake til MAC. Da får penger være penger, jeg vil heller ha vipper som funker. 

Anonymkode: e6c4d...439

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har også erfart at formen på ebay-vipper er helt "rare". Legger seg i en helt annen bue enn min egen vippekant, og er enten for kort eller for lang, og de er veldig vanskelig å få til å sitte pent. Det virker som om "strengen" hvor hårene er festet er mye stivere enn kvalitetsvipper, og selv DUO-lim klarer ikke å få de til å sitte riktig. De er pakket i billig papp, og blir ofte skvist slik at formen blir ødelagt - på toppen av at de opprinnelig har merkelig form. Har kjøpt sikkert 10 sånne esker oppgjennom, og går alltid tilbake til MAC. Da får penger være penger, jeg vil heller ha vipper som funker. 

Anonymkode: e6c4d...439

Takk for innlegget ditt :) er jo så billig mange av disse, men er bedre å la være å kaste bort 10 kr enn å bruke de opp på noe som ikke funker. Så da spørs det om det er bedre å bare holde seg til H&M, Ardell, Kiss og HOL. Hvor mye koster MAC sine vipper? 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes de så like ut. Men på den første linken, sånn hvis du ikke la merke til det, så var frakten veldig høy.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes de så like ut. Men på den første linken, sånn hvis du ikke la merke til det, så var frakten veldig høy.

Oj, det så jeg ikke. Takk for at du gjorde meg oppmerksom :) 

AnonymBruker
Skrevet

Flere? :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...