Gjest Janna Skrevet 18. juli 2002 #1 Del Skrevet 18. juli 2002 Heeiii! Snappet opp inne på GD at du er blitt forfremmet idag!! GRATULERER, det fortjener du!! (bare ikke jobb deg ihjel nå) Stooooor kveldsklem fra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OppNed Skrevet 19. juli 2002 #2 Del Skrevet 19. juli 2002 Tusen takk, Vinga :-) Jeg boblet bare over, og måtte nevne det! Ingen stor forfremmelse, egentlig, men et langt steg i riktig retning. Kunne jo ikke vise at jeg var for keen, så når jeg fikk tilbud, så takket jeg pent og høflig for tilbud og ba om betenkningstid Satt i går kveld og definerte kriterier (frekk som faen), og skal legge disse frem om et par timer. Men jeg får jobben. Skal bare stille noen krav; vil ikke selge meg. Til det har jeg jobbet for hardt. Give and take, heter det visst. Planla dampende sex i går kveld, så etter noen timers hakking på tastatur og kvernende tankevirksomhet rundt krav, så hoppa jeg i dusjen, tok to glass rødvin, la meg godt tilrette og ventet litt på elskling som dusja. Og sovnet :evil: Betyr vel at jobb for 5 ganger mer energi utav meg i dag!!! Beklager tanning. Jeg babler! Er så rolig utenpå, for jeg entusiasme og sånt'no har en tendens til ikke å synes på meg. Men når jeg skriver så bare koker det helt over! NB! Kommer med enda et svar til deg. Må bare ta noen tlf først. Klem Maiken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maiken/ikke innlogget Skrevet 19. juli 2002 #3 Del Skrevet 19. juli 2002 Tlf ble til 10, tre memo's og avbrytelser i et hakka sett OK, det jeg ville si går mer på det du opplever av hakking her inne. Har sett dette, og stort sett så er det vel gjester som sprer gallen sin. De fleste ser hva dette er (håper jeg) og velger å overse det. Kanskje er det en eller ihvertfall få som har blinket seg ut nick'et ditt og bestemt seg for å prøve å jekke deg ned eller noe slikt. Opplevde litt av det selv i det gamle forumet, men det roet seg. Har en mistanke om at dette er voksne kvinnfolk, som vil ha ene-eie på såkalt vett og erfaring og alt det der. Som kanskje vil ha dette ene fortrinnet når de engang har mistet det friske ungdommelige som du tross alt representerer. De fleste SER dette, Vinga. Ikke bry deg om det. For sure folk er utrolig lite attraktive. La dem mugge i spydighetene sine. Det å overøse innlegg med hånende latterfjes, istedet for å argumentere godt for standpunktene sine, sier jo mer om deres intellekt enn din uerfarenhet. Du SKAL være søkende. Og påståelig. Og alt det der. Du er bare en veslevoksen ungdom :-) Nyt det. Og bestem deg for å ikke bli en bitter, surmaga kjerring selv! Noe helt annet er selvfølgelig å bli møtt med motargumenter. Det kan være gøy. Når de er saklige. Maiken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thea Skrevet 19. juli 2002 #4 Del Skrevet 19. juli 2002 Maiken skrev Planla dampende sex i går kveld, ÅÅåhhhhh, det jaggu noen som har det :-? Gratulerer med jobb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå