AnonymBruker Skrevet 30. mai 2016 #1 Skrevet 30. mai 2016 Hei! Jeg er litt over gjennomsnittet, men lurer på en ting. Kvinner sier ofte at "str ikke har så mye å si fordi det går mer på hvordan han bruker den, hjelper ikke om han er stor etc. vis han ikke veit å bruke den pga ego osv." og det er helt greit! Men hva om en er stor OG kan bruke den. Vil en gjennomsnittlig/under gjennomsnittet klare å tilfredsstille på samme måte vaginalt da? Anonymkode: b508c...212
KaDust Skrevet 30. mai 2016 #2 Skrevet 30. mai 2016 Det er vondt å ha sex med noen som har stor, så for min del er gjennomsnittlig eller mindre bedre. 1
Gjest Hannemor76 Skrevet 30. mai 2016 #3 Skrevet 30. mai 2016 Så lenge den ikke er meeget liten eller veeldig stor har penisstørrelsen lite å si for sexen(for min del i alle fall). Det har mer å gjøre med seksuell kjemi å gjøre.
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2016 #4 Skrevet 30. mai 2016 Pån igjen! Det er såååå mange tråder om dette her inne, så du kan jo søke litt. Anonymkode: 622ec...a2d 1
Gjest Bond Skrevet 30. mai 2016 #5 Skrevet 30. mai 2016 Tråden ryddet for spekulasjoner Bond, forumansvarlig
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå