Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:-)

Høy,snill,sterk,morsom,god i senga,omsorgsfull og instinktiv, (noe min generelt er, selv om det hender han går totaaaalt på trynet!:-)) i stand til å prate om alt mulig,intelligent,kosete.....

(Skal jeg fortsette?)

Skrevet

kom igjen'a..det kan da ikke være mer enn 20-25 tråder siden samme temaet var oppe? noen liker dem sånn, andre sånn....bli fredig med det

Skrevet
kom igjen'a..det kan da ikke være mer enn 20-25 tråder siden samme temaet var oppe? noen liker dem sånn' date=' andre sånn....bli fredig med det[/quote']

:hoho: Sant nok,egentlig, lot meg rive med litt. Satt akkurat og tenkte på ham da jeg fant tråden...

Skrevet

Drømmemannen er selvfølgelig han som synes at jeg er det toppeste av alt som er toppers! På godt og vondt.

Skrevet

Drømmemannen eksisterer rett og slett ikke. Just face it girls!

Men.. det nærmeste dere kan komme drømmemannen må jo uten tvil være meg da... :o

Gjest Anonymous
Skrevet

En som har mål i livet, selvstendig, uavhengig, empatisk, humoristisk, barnekjær, svært høy moral.

Skrevet

Rundt 180 høy, blå øyne og blondt hår. Slank men alikevel litt muskler. Romantisk og omtenksom... :-)

Skrevet

Han er hjelpsom, har humor og selvtillit, snill, barnekjær, høy, mørk, brune øyne, fine tenner, slank, kan trøste, opptimistisk og glad.

Flink å lage mat, og generøs med kos. 8)

Skrevet

:nikke:samme som vilja, men for meg er det ikke så nøye hvilken hårfarge han har da...

Skrevet

*Sukk*..... Hadde han bare vært rik også.....

Skrevet

drømmemannen vil ikke være sammen med dere. Han vil heller drikke øl og se på 80-talls actionfilmer sammen med gutta..

Skrevet
drømmemannen vil ikke være sammen med dere. Han vil heller drikke øl og se på 80-talls actionfilmer sammen med gutta..

Er jeg drømmemannen da eller? :sjarmor:

Skrevet

Er jeg drømmemannen da eller? :sjarmor:

Du er drømmedama du :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...