Gjest Lompa Skrevet 1. november 2004 #2 Skrevet 1. november 2004 :-) Høy,snill,sterk,morsom,god i senga,omsorgsfull og instinktiv, (noe min generelt er, selv om det hender han går totaaaalt på trynet!:-)) i stand til å prate om alt mulig,intelligent,kosete..... (Skal jeg fortsette?)
Gjest jan Skrevet 1. november 2004 #3 Skrevet 1. november 2004 kom igjen'a..det kan da ikke være mer enn 20-25 tråder siden samme temaet var oppe? noen liker dem sånn, andre sånn....bli fredig med det
Gjest Lompa Skrevet 1. november 2004 #4 Skrevet 1. november 2004 kom igjen'a..det kan da ikke være mer enn 20-25 tråder siden samme temaet var oppe? noen liker dem sånn' date=' andre sånn....bli fredig med det[/quote'] Sant nok,egentlig, lot meg rive med litt. Satt akkurat og tenkte på ham da jeg fant tråden...
Gjest gjest1 Skrevet 1. november 2004 #5 Skrevet 1. november 2004 Drømmemannen er selvfølgelig han som synes at jeg er det toppeste av alt som er toppers! På godt og vondt.
Icy Skrevet 1. november 2004 #7 Skrevet 1. november 2004 Drømmemannen eksisterer rett og slett ikke. Just face it girls! Men.. det nærmeste dere kan komme drømmemannen må jo uten tvil være meg da... :o
Gjest Anonymous Skrevet 1. november 2004 #8 Skrevet 1. november 2004 En som har mål i livet, selvstendig, uavhengig, empatisk, humoristisk, barnekjær, svært høy moral.
Lady_Z Skrevet 1. november 2004 #9 Skrevet 1. november 2004 Rundt 180 høy, blå øyne og blondt hår. Slank men alikevel litt muskler. Romantisk og omtenksom... :-)
vilja Skrevet 2. november 2004 #10 Skrevet 2. november 2004 Han er hjelpsom, har humor og selvtillit, snill, barnekjær, høy, mørk, brune øyne, fine tenner, slank, kan trøste, opptimistisk og glad. Flink å lage mat, og generøs med kos. 8)
Lovvi Skrevet 2. november 2004 #11 Skrevet 2. november 2004 :nikke:samme som vilja, men for meg er det ikke så nøye hvilken hårfarge han har da...
Annie Skrevet 2. november 2004 #12 Skrevet 2. november 2004 *Sukk*..... Hadde han bare vært rik også.....
Donnie Darko Skrevet 2. november 2004 #13 Skrevet 2. november 2004 drømmemannen vil ikke være sammen med dere. Han vil heller drikke øl og se på 80-talls actionfilmer sammen med gutta..
Hu i Svingen Skrevet 3. november 2004 #14 Skrevet 3. november 2004 drømmemannen vil ikke være sammen med dere. Han vil heller drikke øl og se på 80-talls actionfilmer sammen med gutta.. Er jeg drømmemannen da eller?
Donnie Darko Skrevet 3. november 2004 #15 Skrevet 3. november 2004 Er jeg drømmemannen da eller? Du er drømmedama du
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå