AnonymBruker Skrevet 30. mai 2016 #1 Skrevet 30. mai 2016 Litt Viggo-venneløs innlegg. Skriv gjerne alder og sivil status. Føler meg helt venneløs for tiden..... Anonymkode: 1f59e...dee
Gjest Notatboka Skrevet 30. mai 2016 #2 Skrevet 30. mai 2016 Har 4-5 venner jeg anser som gode venner. Er 17 år og singel. Har besøk av hver av de kanskje en gang i måneden. Hadde vært oftere om jeg ikke var kronisk syk og om jeg hadde gått på skole hadde jeg sannsynligvis hatt flere gode venner også, da jeg er sosial av meg og har lett for å bli kjent med folk
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2016 #3 Skrevet 30. mai 2016 Har en vennegjeng på type 10 stk som jeg er med hver helg eller annenhver helg. Ellers har jeg jo andre enkeltvenner som jeg kan spørre når min faste gjeng ikke kan. Pleide å være ute hver eneste dag før jeg ble psykisk syk, da. Skole går jeg heller ikke på, så er vanskelig å få nye venner utenfor sirkelen min. Er 16 år og singel. Anonymkode: f3416...d50
GammelKaktus Skrevet 30. mai 2016 #4 Skrevet 30. mai 2016 To stykker som jeg har kjent i 19 år, treffer de hver for seg iallfall en gang i måneden. Regner de to for det er de jeg vet faktisk stiller opp for meg uansett hva det måtte være. Har gode venner utenom og, men kan ikke sammenlignes med de to. 1
Gjest Belle âme Skrevet 30. mai 2016 #5 Skrevet 30. mai 2016 Gode venner: Ca.15. 17 år og med type(han er ein av dei 15).
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2016 #6 Skrevet 30. mai 2016 Jeg har 5 venninner som jeg regner som mine beste venner. Disse har jeg kjent siden barneskolen. Et par av dem har bosatt seg på en annen kant av landet, så disse treffer jeg et par ganger i året. De tre andre bor på samme sted, vi treffes vel ca en gang i måneden. Har noen andre venner også som jeg treffer mer sporadisk. Ellers er det noen vennepar som jeg og mannen min omgås, disse er mannens venner med damer. Jeg er tidlig i 30 årene, gift og har to små barn. Anonymkode: 3b2bc...7e8
strawberry Skrevet 30. mai 2016 #7 Skrevet 30. mai 2016 Tre gode venninner. Har ikke møtt dem så ofte i det siste på grunn av skolegang, men håper det blir litt oftere fremover. Har selv samboer og er 23 år gammel.
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2016 #8 Skrevet 30. mai 2016 Jeg har 6 kjernevenner, eller bffs, som jeg deler det meste med. Disse snakker jeg med eller treffer ukentlig, så har jeg 10-12 gode venner som er mer spise middag hos hverandre, dra på konsert sammen osv. Jeg er 24 år og singel. Anonymkode: 67638...cdd
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2016 #9 Skrevet 30. mai 2016 Har ingen venner. Skjønner ikke hvordan man skaper relasjoner. Bedre å være dø. Jente-23, singel Anonymkode: 5ea19...955
Wenda Skrevet 30. mai 2016 #10 Skrevet 30. mai 2016 37 år, samboer Min samboer er min beste venn. Ellers har jeg ei venninne som jeg ser ca 2-3 ganger pr mnd. Noen ganger oftere, andre ganger mer sjeldent. Har to bekjente som jeg finner på ting sammen med en sjelden gang, men vil ikke påstå de er nære venner Kunne på en måte tenkt meg flere venner, men samtidig blir jeg veldig sliten av for mange folk rundt meg og for mange ting jeg må forholde meg til
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2016 #11 Skrevet 3. juni 2016 18 år, og et par venner, men som jeg omtrent aldri treffer. Dette er en min egen feil da jeg heller velger å la være å treffe dem, eller å rett og slett ikke møte til avtaler. + en kjæreste da, og venner av kjæresten min.Han har heller ikke mange venner, men 4 bestekamerater, og de kjenner jeg godt ettersom jeg har gått i klasse med kjæresten min og dem i flere år. Så det blir derfor til at jeg allikevel er litt sosial fordi jeg må. Men: Jeg kunne allikevel ønsket meg nære vennskap. Det er ikke det at jeg ikke vil være sosial, men de vennene jeg har er ikke ekte, og jeg liker ikke å føle meg utnyttet. Så, ja jeg vil gjerne være med på ting å gjøre mer ting, er ikke lat eller antisosial ; ) Anonymkode: 9a217...ab1
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2016 #12 Skrevet 3. juni 2016 25 år, kvinne, singel. Står nære søsteren min. Vi har våre konflikter, men jeg vet at hun ikke ville løyet for meg og aldri vil avskrive meg, ei heller jeg henne. Har en nær venninne fra videregående. Hun bor nå et annet sted, men vi treffes hver gang hun er i byen, og chatter ofte. Hun er et veldig ærlig menneske som jeg stoler på. Det er vel egentlig det. Resten er litt løse venninner jeg kan prate med, men som ikke er der at jeg har tillit til dem. Hadde inntil nylig en veldig god venninne til, men vennskapet smuldret opp da jeg så hennes sanne natur. Anonymkode: 00513...a34
KaDust Skrevet 3. juni 2016 #13 Skrevet 3. juni 2016 1 god venn. Er veldig opp og ned hvor ofte jeg ser hun. Noen ganger går det flere måneder, andre ganger flere ganger i løpet av en måned. Er 25, samboer.
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2016 #14 Skrevet 3. juni 2016 Har kun en venn som jeg ser etter 1-2 mnd. Anonymkode: 9be35...e3e
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2016 #15 Skrevet 3. juni 2016 Har 2 venner som er en del eldre enn meg jeg er 35 han ene er 57 han andre er 65, han ene bor 9 timer unna så ser ikke han så ofte. Han andre er jeg med 1-2 ganger i uka Anonymkode: 8a44a...feb
linkan Skrevet 3. juni 2016 #16 Skrevet 3. juni 2016 Jeg er 25, singel. Det er ca 20 stk som jeg ser på som gode venner. Varierer litt hvor ofte jeg møter dem. Halvparten av dem bor andre steder i landet, da jeg har flyttet to ganger og fått nye venner de nye stedene. De møter jeg stort sett i hver ferie. Jul, påske og sommer. Av og til tar vi helgeturer sammen. De som bor i samme by som meg nå, møter jeg nok ca hver/annenhver helg. Jobber sammen med noen av dem, så de møter jeg jo hver dag sånn i jobbsammenheng.
annebanane Skrevet 3. juni 2016 #17 Skrevet 3. juni 2016 Jeg har 4 svært gode venner. To av de regner jeg som mine beste venner. Vi sees i alle ferier siden jeg bor borte fra de alle. Så har jeg en haug venner utenom som jeg er med i sosiale sammenkomster og alene en sjelden gang både i hjemområdet, i byene jeg bodde før, og her jeg bor nå.
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2016 #18 Skrevet 3. juni 2016 Jeg hadde før veldig mange venner når jeg bodde i Trondheim Jeg måtte flytte for 4 år siden fra Trondheim til Østlandet. Fra denne dagen når jeg flyttet = 0 venner .. Dere vet ikke hvordan det er å ikke ha venner der du bor. Men etter 2 år så har jeg funnet meg jobb, og der kaller de seg for "venner". Men folk klarer ikke å bli venn hvis man er bare "venn" i arbeidsdagene men ikke privat. Jeg er helt ærlig og sier at hver eneste helg så er jeg ensom... For meg lege,fastlege eller psykolog hjelper ikke for å løse problemet når jeg har den følelsen fra Trondheim, Anonymkode: 07b65...4e6
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2016 #19 Skrevet 3. juni 2016 33 gift. Vil si jeg har 10-15 gode venner (pluss en del ektefeller) som jeg ser 1-4 ganger i mnd. Anonymkode: c2683...d13
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2016 #20 Skrevet 3. juni 2016 2 kompiser jeg treffer flere ganger i mnd. Den ene mulig fremtidig kjæreste. En venninne som ikke bor i samme by lenger. 1-2 ganger i året kanskje. Ei jeg ikke har pratet med på lenge..:/ kanskje ikke venninne lenger. Ei jeg har kontakt med over face, eller to. Vi bor for langt fra hverandre. Anonymkode: 1b142...c62
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå