AnonymBruker Skrevet 30. mai 2016 #1 Skrevet 30. mai 2016 Hei Kvinneguiden! Skal på jobbintervju på en Kiwi butikk snart, lurte på hva jeg burde tenke på til intervjuet? Det gjelder en helt vanlig butikkmedarbeider stilling, men finn.no annonse lik denne; http://m.finn.no/job/parttime/ad.html?finnkode=76710317 Og hva tenker dere er normalt å gå med på et slikt intervju? Helt normale klær? Takk for alle svar! Anonymkode: d0aa5...076
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2016 #2 Skrevet 30. mai 2016 Eh. Det er vel kanskje den stillingen i samfunnet som krever minst på intervju? Normale klær. lykke til. Anonymkode: a0cce...e21
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2016 #3 Skrevet 30. mai 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Hei Kvinneguiden! Skal på jobbintervju på en Kiwi butikk snart, lurte på hva jeg burde tenke på til intervjuet? Det gjelder en helt vanlig butikkmedarbeider stilling, men finn.no annonse lik denne; http://m.finn.no/job/parttime/ad.html?finnkode=76710317 Og hva tenker dere er normalt å gå med på et slikt intervju? Helt normale klær? Takk for alle svar! Anonymkode: d0aa5...076 Hei! Hvordan fikk du jobben? jeg har søkt mange slike jobber men ingen svarer..... Anonymkode: f0167...6c3
RompeRusk Skrevet 30. mai 2016 #5 Skrevet 30. mai 2016 Å være ren og velstelt er alltid pluss på intervju Som ab sier - det krever nærmest nada. Du får spørsmål om visjonen og målet til kiwi, sterke og svake sider, om hvordan du takler stress, sure kunder, hva God kundeservice er for deg, beskrivelse av et godt arbeidsmiljø og lignende. Lykke til 1
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2016 #6 Skrevet 30. mai 2016 Bare vær ren og velstelt. Ikke bruk alt for mye sminke, og gå i normale klær. Sett deg inn i hva som gjør Kiwi annerledes fra andre dagligvarekjeder (i følge dem selv); fokuset på frukt/grønt, og nå nylig denne Kiwi Pluss-ordningen hvor en får en viss prosentandel tilbake i TrumfPoeng ved kjøp av fersk frukt/grønt. Vær smilende, men ikke alt for crazy. Tenk gjennom konkrete sterke og svake sider ved deg selv. Når du har fått intervju har du allerede kommet ganske langt. Begrenset hvor mange intervju en gidder å ha for en butikkstilling som dette. Anonymkode: 4bc36...306 1
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2016 #7 Skrevet 30. mai 2016 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei! Hvordan fikk du jobben? jeg har søkt mange slike jobber men ingen svarer..... Anonymkode: f0167...6c3 Hei, søkte bare via stillingsannonsen på finn.no 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Bare vær ren og velstelt. Ikke bruk alt for mye sminke, og gå i normale klær. Sett deg inn i hva som gjør Kiwi annerledes fra andre dagligvarekjeder (i følge dem selv); fokuset på frukt/grønt, og nå nylig denne Kiwi Pluss-ordningen hvor en får en viss prosentandel tilbake i TrumfPoeng ved kjøp av fersk frukt/grønt. Vær smilende, men ikke alt for crazy. Tenk gjennom konkrete sterke og svake sider ved deg selv. Når du har fått intervju har du allerede kommet ganske langt. Begrenset hvor mange intervju en gidder å ha for en butikkstilling som dette. Anonymkode: 4bc36...306 Takk for godt svar, mye gode punkter her Anonymkode: d0aa5...076
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2016 #8 Skrevet 30. mai 2016 Velstelt og normale klær. Jeg ville ikke ha "overdressed", da ser det nok bare ut som om du egentlig ønsker deg en annen jobb. Smil, vær utadvendt og når du snakker om deg selv, dine kvalifikasjoner osv. prøv å hold deg til ting som er relevante for butikk. Har vært med å intervjue folk da jeg jobbet i butikk og der var det overraskende mange som forsøkte å høres ut som om de skulle søke om doktorgradsstipend, bruke mange svevende fremmedord osv. Tenk mer konkret på hva butikken har nytte av. F.eks. at du er lettlært, liker å jobbe i høyt tempo, har godt humør, samarbeider med andre etc. Anonymkode: b6fd6...c03
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå