Gå til innhold

ang. den tråden om henting på skolen

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Som ble stengt så vil jeg bare si at det ikke var en trolletråd, men en tråd ang. meg. Ingen av kommentarene er oppspinn på noe som helst måte og det er virkeligheten til min mann. Føler for å si det fordi jeg er takknemlig for all støtte da det er en vondt situasjon. Pr. I dag vinner vi ikke på å gå videre og har fått beskjed om at barna vil bli de største taperne hvis dette ender I retten. 

Håper andre kan lære seg å sette pris på den man har barn sammen med og gjøre det man kan for godt samarbeid.... ingen fortjener å bruke energi på slike unødvendige situasjoner som dette.

Så ville bare fortelle at dere som svarte ikke har brukt tid på svada :-)

Endret av duskelapp
manglende ord
  • Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Håper det ordner deg for dere på sikt...!
Jeg vil innrømme at jeg selv sliter veldig med å banke inn at det faktisk var en reell situasjon.:)

Anonymkode: fbdbd...657

AnonymBruker
Skrevet

Lykke til. Høres ut som en forferdelig situasjon for dere. Er selv stemamma og både henter på skolen, har barna alene når far er borte og følger ellers opp alt, vi samarbeider godt om barnas beste alle sammen 😊

Anonymkode: a5671...781

Skrevet

Enkelte saker kan like gjerne taes i retten dersom alternativet er å stampe i samme sporet.

• Liker 3
Skrevet

Hæ? Hadde du byttet om på det og latet som du var mor i saken? Skjønte lite nå. 

Uansett håper jeg det ordner seg til det beste for barna. Ellers støtter jeg Sirupen i at av og til er rettsak det beste om ting aldri blir bedre. :)

• Liker 1
Skrevet
Den 30.5.2016 at 19.12, Macro skrev:

Hæ? Hadde du byttet om på det og latet som du var mor i saken? Skjønte lite nå. 

Uansett håper jeg det ordner seg til det beste for barna. Ellers støtter jeg Sirupen i at av og til er rettsak det beste om ting aldri blir bedre. :)

Tror TS er fars nye kjæreste som mor ikke ville skulle hente på skolen.

AnonymBruker
Skrevet
Den 30. mai 2016 at 17.22, duskelapp skrev:

Som ble stengt så vil jeg bare si at det ikke var en trolletråd, men en tråd ang. meg. Ingen av kommentarene er oppspinn på noe som helst måte og det er virkeligheten til min mann. Føler for å si det fordi jeg er takknemlig for all støtte da det er en vondt situasjon. Pr. I dag vinner vi ikke på å gå videre og har fått beskjed om at barna vil bli de største taperne hvis dette ender I retten. 

Håper andre kan lære seg å sette pris på den man har barn sammen med og gjøre det man kan for godt samarbeid.... ingen fortjener å bruke energi på slike unødvendige situasjoner som dette.

Hm, denna skjønte jeg ikke.. Var tråden da at du latet som du var mor eller hvis du da er stemor som ikke får hente, hvordan skjønte du eller fant du ut om denna tråden? :klo:

Anonymkode: e38de...e1f

• Liker 2
  • 1 måned senere...
AnonymBruker
Skrevet
Den 30. mai 2016 at 17.22, duskelapp skrev:

Den 31. mai 2016 at 23.12, AnonymBruker skrev:

Hm, denna skjønte jeg ikke.. Var tråden da at du latet som du var mor eller hvis du da er stemor som ikke får hente, hvordan skjønte du eller fant du ut om denna tråden? :klo:

Hvorfor svarte du aldri på denne?? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...