Gjest Anonymous Skrevet 1. november 2004 #1 Skrevet 1. november 2004 Vi leste av srømmen sist gang den 6 september, og på nytt igjen idag. På denne tiden har vi hatt et forbruk på ca 1450 kwh. Er dette mye? Hva bruker dere sånn ca av strøm. Vi bor i en leil på ca 70 kvm
kitty Skrevet 1. november 2004 #2 Skrevet 1. november 2004 Vi leste av sist strøm 6 september og i dag. Da hadde forbruket vært 1447 kWh. Vi bor også på ca 70 kvm så det var jo i hvertfall like stort forbruk. Hva slags strømregning du får avhenger jo litt av om du fyrer mye, har varmekabler eller bruker tørketrommel mye. Vi har gulvvarme i alle gulv (har ikke brukt alle hele tiden da) og tørketrommelen går ganske ofte. I tillegg har vi 3 datamaskiner, brødmaskin osv. Det blir fort mye strøm. Den som hadde hatt vedovn.....
Gjest Anonymous Skrevet 1. november 2004 #3 Skrevet 1. november 2004 Vi har kun varmekabler på badet, og innimelom har jeg kun lyst til å være der inne for der er det så varmt og godt. På gulvet i stua er det laminat, og jeg holder på å fryse ihjel. Ja man kan jo bare glede seg til regningene som kommer nå utover..
Gjest Anonymous Skrevet 1. november 2004 #4 Skrevet 1. november 2004 Jeg bor omtrent likt og har brukt ca 2200, så nei jeg synes ikke det er mye.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå