Gjest ¤_Fairytale_¤ Skrevet 18. juli 2002 #1 Del Skrevet 18. juli 2002 For de som likte banantwisten i twistposen godt, klikk her: http://svantorp.com/banantwist/ For de som liker å lage dokker og slikt: http://maxpages.com/rainbowgurlz/My_Doll_Maker For de som liker tegneserier: http://www.tegneserien.no Har du noen morsomme lenker? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aquarius Skrevet 19. juli 2002 #2 Del Skrevet 19. juli 2002 Meget snodig side: www.ozon-mint.com Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thea Skrevet 19. juli 2002 #3 Del Skrevet 19. juli 2002 Tothohea sosurorrora fofæloltot foforor å fofinonnone ei arortoti sosidodenon popå inontoterornonetot,ogogsoså sosnonuboblola jojegog ovoveror dodenonnone arortotigoge lolilollole ovoverorsosetottotelolsosenon hoheror.Nonoenon sosomom soskokjojønonnoneror hohvova jojegog sosieror?? :o Soskokalol sose omom jojegog fofinonnoneror nonoe sosomom kokanon voværore lolitottot momeror unondoderorhohololdodenondode. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Janna Skrevet 19. juli 2002 #4 Del Skrevet 19. juli 2002 Jojegog soskokjojønonnoneror hvoverortot kokvovidoddoderor!! Dodetot eror rorøvoverorsospoproråkoketot! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤_Fairytale_¤ Skrevet 19. juli 2002 #5 Del Skrevet 19. juli 2002 ÅÅÅÅH... Røverspråket! Kunne det da jeg var liten.. Var noe med vokaler og sånt... :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aquarius Skrevet 19. juli 2002 #6 Del Skrevet 19. juli 2002 *ser rart på Thea og Vinga* Hvaforno? Skjønner ikke hva dere sier.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aquarius Skrevet 19. juli 2002 #7 Del Skrevet 19. juli 2002 Jojegog soskokjojønonnoneror dodetot nonå! Dodetot totokok bobarore lolitottot totidod foføror dodetot gogikokkok opoppop foforor momegog Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thea Skrevet 19. juli 2002 #8 Del Skrevet 19. juli 2002 Hohey hohey, soså momororsosomomtot.Vovinongoga eror lolikoke sosæror sosomom Tothohea hohunon U gogo gogirorlol Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Janna Skrevet 19. juli 2002 #9 Del Skrevet 19. juli 2002 Kokasoscvovinongog, jojegog eror gogalol sosomom enon skokrorulollole!! Woweeeee aroreeeee tothohe cochohamompopiononsos!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linnda Skrevet 19. juli 2002 #10 Del Skrevet 19. juli 2002 Hva er dette for noe...? Får prøve å lese det en gang til........ *gnir meg i øynene* Jeg må virkelig være trøtt som en dupp jeg. Bokstavene går jo helt i surr for meg. Prøver igjen i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå