Gå til innhold

oppvaskmaskin og komfyr


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Da jeg kjøpte oppvaksmaskin la jeg vekt på lavt strømforbruk og lavt støynivå... men husk at den dyreste ikke nødvendigvis er den beste! Følg litt med på reklamer også, du kan være heldig å finne bra hvitevarer på tilbud!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ingen oppvaskmaskin så der kan jeg ikke komme med noen råd, men

har BEHA komfyr med varmluft og keramisk topp. Er kjempefornøyd med komfyren som jeg nå har hatt i snart 4 år.

Min mor og far har Grepa og den virker også veldig bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De svenskproduserte electrolux og husquarna komfyrene er veldig bra. Også tyskproduserte siemens/bosch. Gorenje har også utrolig bra komfyrer ,litt rimligere enn de andre.

Oppvask så er asko oppvaskmaskiner veldig bra. Trenger du salt i maskinen pga mye kalk i vannet så kjør tyskprod siemens/bosch. Disse maskinene er også utrolige bra å stable i. Det bør du se på når du skal kjøpe. Miele sine maskiner er også superbra, men om du ikke liker bestikkskuffen dems og vet du ikke kommer til å bruke den så er det ikke noe godt valg.

Selv har jeg en electrolux komfyr med steketermometer (veldig kjekt) og en whirlpool oppvaskmaskin. Neste gang blir det siemens oppvask....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kjøpte fra Siemens og er kjempefornøyd. Så lavt støynivå på oppvaskmaskinen at man faktisk ikke hører den hvis man ikke setter øret inn til. Også veldig effektiv stable-utnyttelse ifht en del andre maskiner vi så på.

Vi har vegghengt ovn og platetopp med induksjon. Og anbefaler virkelig induksjon, mye lettere varmekontroll og det går fortere å koke opp ting. Nå valgte vi langt fra det billigste fra Siemens, og hvis jeg hadde kunnet velge igjen så hadde jeg også kjøpt et innebygd kjøleskap fra Siemens fremfor Whirlpool/IKEA som vi har pga støy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har en BEHA Ambassadør komfyr (keramisk topp) som vi er svært fornøyd med. Vaskemaskinen er fra Miele, er ikke sikker på akkurat merke, men Miele er alltid et godt kjøp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Trulselinemor

Jeg har electrolux komfyr og er veldig fornøyd med den. Asko oppvaskmaskin er et godt valg, den er stillegående og lett å bruke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Har sett nærmere på Siemens komfyren HL65025NN/HL62055NN og Bosch HSN382FNN. Noen som har kjennskap til noen av disse ovnene??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siemensovnene er jo de samme bare at den ene er stål, den andre er hvit. Bosch komfyren har det samme som de to bare litt annet design på innstillingsknappene.

Siemens/bosch er samme produktene....

Dette er supre komfyrer alle sammen. Kjøper du en av disse gjør du et godt kjøp og får komfyr å være fornøyd med :) De koster litt mer enn mange andre, men er så absolutt verdt det.

Stekeautomatikken er super. Ei jeg jobbet med før var på kurs og prøvde dette og det funker. Det blir perfekt resultat ihvertfall, og så lett da gitt :)

Stekevognen er genialt. Du slipper å stikke henda inn i ovnen, bare dra ut skuffen. Enkel rengjøring på de. Ja toppers.

Får du denne i hus før jul er maten redda :)

Men husk, uansett, bli kjent med ovnen din før du drar igang stort selskap :) Prøv stekeovn "aleine" først :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...