ToLove Skrevet 31. mai 2016 #21 Skrevet 31. mai 2016 6 minutter siden, pettersenper skrev: Trykke hjerte på de fineste er det de fleste jenter gjør på tinder. Tviler på at noen som har vært singel i 30 år kommer til å gjøre det spesielt bra på tinder Ja, jeg hadde ikke tenkt å gå etter et utseende. Men nå bare flørter jeg litt lett til å begynne med. Og dermed laget jeg meg en tinder, og trykket liker på de fineste. Er nok det mange gjør. Samtidig er jeg redd for å bli såret på ny. Jeg er fortsatt dønn såret over eksen. Men livet må videre, men tenker at jeg får bare flørte og ikke ta noe så høytidlig.... Anbefaler trådstarter det samme. Er selv litt lei av dating og menn. Men det er fordi jeg har hatt nok menn de siste 5 årene
Danseskjørt Skrevet 31. mai 2016 #22 Skrevet 31. mai 2016 Jeg traff min kjæreste på en datingside. Nå har vi vært sammen i flere år og har 2 barn sammen, så det er ikke alle som er useriøse på nettet
pettersenper Skrevet 31. mai 2016 #23 Skrevet 31. mai 2016 9 minutter siden, ToLove skrev: Ja, jeg hadde ikke tenkt å gå etter et utseende. Men nå bare flørter jeg litt lett til å begynne med. Og dermed laget jeg meg en tinder, og trykket liker på de fineste. Er nok det mange gjør. Samtidig er jeg redd for å bli såret på ny. Jeg er fortsatt dønn såret over eksen. Men livet må videre, men tenker at jeg får bare flørte og ikke ta noe så høytidlig.... Anbefaler trådstarter det samme. Er selv litt lei av dating og menn. Men det er fordi jeg har hatt nok menn de siste 5 årene Anbefaler IKKE trådstarter å begynne med tinder(Men mindre han er pen, men da tviler jeg på at han hadde vært ufrivillig singel i 30 år). Hva skjer når 5 overvektige uattraktive matcher er alt han får? Ikke akkurat bra for selvtillitten.
ToLove Skrevet 31. mai 2016 #24 Skrevet 31. mai 2016 8 minutter siden, Tuttifrutt skrev: Jeg traff min kjæreste på en datingside. Nå har vi vært sammen i flere år og har 2 barn sammen, så det er ikke alle som er useriøse på nettet Jeg tror det fantes helt normale mennesker som er seriøse på nettet og. Jeg har truffet mange fra nettet før. Siste var min kjæreste. Men jeg kan ikke for det. Jeg gikk rundt å trodde at nesten alle var useriøse, men kan godt være de var seriøse...
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2016 #25 Skrevet 1. juni 2016 TS her, nei jeg syns nettdating er håpløst. Skulle ønske jeg møtte noen i naturlige omstendigheter som f.eks på jobb, eller skole eller via venner, trening etc. Jeg vet ikke, men de fleste jenter ser alltid veldig alvorlig på meg. Kanskje det er noe med ansiktet... Anonymkode: cf79f...8fa
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2016 #26 Skrevet 1. juni 2016 Er mye forskjellig du kan prøve. Det viktigste er at du er ute og møter nye folk. Hjelper ikke å sitte å vente på den rette. Viss ikke du blir kjent med mange nye mennesker via jobb eller lignende, kan du for eksempel melde deg inn i et treningsstudio, prøve nettdating eller gå på ut på byn en kveld. Kommer jo helt an på hvilken type person du er og hvilke type personer du har lyst å møte men det er gode måter å bli kjent med nye folk. Det første steget er å møte noen du liker. Etter det må du bare være deg selv og jeg er sikker på at du kommer til å finne en du liker og som liker deg. Anonymkode: 94672...315
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå