AnonymBruker Skrevet 30. mai 2016 #1 Skrevet 30. mai 2016 Hei, jeg lurer på om hvis en gutt blir interessert i en jente, hvordan skal han gå frem for å ta kontakt med henne? Hva er tillatt, og hva er ikke tillatt? Ser frem til gode råd? Anonymkode: 4b519...418
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2016 #2 Skrevet 30. mai 2016 .... Hadde det vært en fasit på dette, så ville det ikke vært enslige menn i verden. Anonymkode: 94f2b...a92 2
Rootz Skrevet 30. mai 2016 #3 Skrevet 30. mai 2016 Step 1.Hei, Få låne telefonen din. Step 2:<Skriv inn nr ditt> Step 3:Du kan ringe meg hvis du har lyst til å finne på noe. Sånn, slipper du å stresse og ho er ansvarlig for å ringe deg. Også ikke ta med ho på en date, bare inkluder henne i det du allerede driver med. 2
Gjest PetterPanne Skrevet 30. mai 2016 #4 Skrevet 30. mai 2016 1 minutt siden, Rootz skrev: Step 1.Hei, Få låne telefonen din. Step 2:<Skriv inn nr ditt> Step 3:Du kan ringe meg hvis du har lyst til å finne på noe. Sånn, slipper du å stresse og ho er ansvarlig for å ringe deg. Også ikke ta med ho på en date, bare inkluder henne i det du allerede driver med. Du glemte: server grandiosa på date og se på netflix
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2016 #5 Skrevet 30. mai 2016 2 minutter siden, Rootz skrev: Også ikke ta med ho på en date, bare inkluder henne i det du allerede driver med. Selv om man stort sett driver med League of Legends og taekwondo? Anonymkode: 0c696...0f1
Rootz Skrevet 30. mai 2016 #6 Skrevet 30. mai 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Selv om man stort sett driver med League of Legends og taekwondo? Anonymkode: 0c696...0f1 Ta ho med på teakwondo og spis kimchi etterpå :O) 1
draug 75 Skrevet 30. mai 2016 #7 Skrevet 30. mai 2016 Å ta henne med på interesser er ikke så dumt. Skal dere være i lag så må dere ha noe i lag. Synes hun interessene er for drøye eller kjedelige, vel... Da blir det vanskelig. Og forøvrig: for henne er det du som skal være attraksjonen på daten... Det er ikke lov å true. Det er ikke lov å innta konfronterende positurer. Og det er ikke lov å være kjedelig. Det er heller ikke noe videre lurt å forstille seg eller å være uærlig. 1
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2016 #8 Skrevet 30. mai 2016 Men hva hvis man allerede kjenner hverandre, og omgåes på fritiden? Anonymkode: 81dbd...415 1
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2016 #9 Skrevet 30. mai 2016 Denne følger jeg !! Anonymkode: dc80b...e96
pettersenper Skrevet 30. mai 2016 #10 Skrevet 30. mai 2016 Skriv lapper med romantiske dikt til henne
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2016 #11 Skrevet 30. mai 2016 ikke forvente at hun skal Gjøre noe, fordi jenter Gjør aldri noe. De sitter på gullputa og venter Anonymkode: c19d0...950 2
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2016 #12 Skrevet 30. mai 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: ikke forvente at hun skal Gjøre noe, fordi jenter Gjør aldri noe. De sitter på gullputa og venter Anonymkode: c19d0...950 Anonymkode: 91d71...99f 2
Metalcharted Skrevet 30. mai 2016 #13 Skrevet 30. mai 2016 Før du spør om noe må du flørtet med henne en stund, gitt hun flørtende blikkkontakt, smilt lurt, fått hun til å le,ertet henne, vise henne hvordan du er rundt andre, vis henne at du er en gøyal kar å være med! Vær ærlig med henne om hva du er ute etter, sex/forhold, viss det er forhold du vil ha da må du VISE henne at du er interessert i HUN og ikke bare SI ting. Viss det er sex du vil ha, vel min venn bare flørt å inviter henne med hjem...og se hvordan det går. Nå som hun har fått godt inntrykk av deg, eller viss?, kan du invitere til å bli med på aktiviteter du gjør, svømming/kino/fest etter hva du liker osv, ikke spør om date, si du og kompisen/vennene dine skal.......og spør om hun vil være med. Få tomannshånd med henne,flørt litt og kyss henne. Viker hun unna, bare le litt (hun er sikkert litt nervøs) og se på hun med et lurt smil (IKKE BLI SUR/NERVØS/VIK UNNA vær laidback og stå for det du prøvde på, viss hun smiler og ser på deg igjen, kyss henne! viss ikke hun gjør det, sier hun sikkert at hun ikke er interessert eller noe sånt, da sier du at du forstår og bla bla bla. Som mann er det ditt ansvar å ta første initiativet og det er hennes ansvar å vise tilgjengelighet viss hun er interessert i deg. Kos deg. Dette er hva som fungerer for meg, men du kan gjøre det på din måte selvsagt! 1
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2016 #14 Skrevet 31. mai 2016 12 timer siden, Metalcharted skrev: Før du spør om noe må du flørtet med henne en stund, gitt hun flørtende blikkkontakt, smilt lurt, fått hun til å le,ertet henne, vise henne hvordan du er rundt andre, vis henne at du er en gøyal kar å være med! Vær ærlig med henne om hva du er ute etter, sex/forhold, viss det er forhold du vil ha da må du VISE henne at du er interessert i HUN og ikke bare SI ting. Viss det er sex du vil ha, vel min venn bare flørt å inviter henne med hjem...og se hvordan det går. Nå som hun har fått godt inntrykk av deg, eller viss?, kan du invitere til å bli med på aktiviteter du gjør, svømming/kino/fest etter hva du liker osv, ikke spør om date, si du og kompisen/vennene dine skal.......og spør om hun vil være med. Få tomannshånd med henne,flørt litt og kyss henne. Viker hun unna, bare le litt (hun er sikkert litt nervøs) og se på hun med et lurt smil (IKKE BLI SUR/NERVØS/VIK UNNA vær laidback og stå for det du prøvde på, viss hun smiler og ser på deg igjen, kyss henne! viss ikke hun gjør det, sier hun sikkert at hun ikke er interessert eller noe sånt, da sier du at du forstår og bla bla bla. Som mann er det ditt ansvar å ta første initiativet og det er hennes ansvar å vise tilgjengelighet viss hun er interessert i deg. Kos deg. Dette er hva som fungerer for meg, men du kan gjøre det på din måte selvsagt! Tusen takk for konstruktivt tilbakemelding. Problemet er at jeg er ikke flink med dette, og er ikke så selvsikker. Jeg tror alt går på selvsikkerhet, og den ble knust for lenge siden. Da jeg var yngre sånn ca. 16 år så ble jeg interessert i en jente, og uten å tenke gikk jeg bort til henne og prøvde å snakke med henne. Hun ble så sur og avviste meg og kjeftet på meg, etter det ble jeg så lei meg at etter den dagen har jeg aldri gått bort til en jente og snakket. Jeg ble utrolig såret, men senere fant ut at hun var sammen med en annen. Uansett så sitter man igjen med sånn avvisning fra tidligere erfaring som skremmer en fra å prøve på nytt. Anonymkode: 4b519...418 1
Gjest O.G. Skrevet 31. mai 2016 #15 Skrevet 31. mai 2016 23 timer siden, AnonymBruker skrev: Men hva hvis man allerede kjenner hverandre, og omgåes på fritiden? Anonymkode: 81dbd...415 Be henne ut og be henne kle seg skarpt og ta henne ut på bra resturant.
Metalcharted Skrevet 31. mai 2016 #16 Skrevet 31. mai 2016 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Tusen takk for konstruktivt tilbakemelding. Problemet er at jeg er ikke flink med dette, og er ikke så selvsikker. Jeg tror alt går på selvsikkerhet, og den ble knust for lenge siden. Da jeg var yngre sånn ca. 16 år så ble jeg interessert i en jente, og uten å tenke gikk jeg bort til henne og prøvde å snakke med henne. Hun ble så sur og avviste meg og kjeftet på meg, etter det ble jeg så lei meg at etter den dagen har jeg aldri gått bort til en jente og snakket. Jeg ble utrolig såret, men senere fant ut at hun var sammen med en annen. Uansett så sitter man igjen med sånn avvisning fra tidligere erfaring som skremmer en fra å prøve på nytt. Anonymkode: 4b519...418 Det er helt riktig! Du må lære å like deg selv, ellers klarer ikke jenta å like deg. Aldri legg så mye i avvising igjen, det er enda 275 andre jenter som venter på deg. Hun hadde sikkert en dårlig dag, sur på typen (fordi han var utro eks), måten du prøvde deg på kan også ha vært dårlig, viss hun var med venner hadde hun sikkert ikke "lov" (tomannshånd viktig noen ganger) Viss du viste hun hadde type skal du holde deg unna min venn. Du MÅ bare gå bort, ellers taper du så mange søte jenter...så er du 40 og angrer, 50....60..faen heller! Du må prøve, prøve, prøve og prøve. Lykke til! 2
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2016 #17 Skrevet 31. mai 2016 Viss viss viss! Hør på eksperten ! Anonymkode: 2edef...2a1 1
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2016 #18 Skrevet 1. juni 2016 Kjøp deg Sims 4, og prøv deg fram der. Anonymkode: bd4a0...efe 1
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2016 #19 Skrevet 1. juni 2016 Jeg hadde blitt glad for en sms :-) Anonymkode: fbd06...2f3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå