AnonymBruker Skrevet 30. mai 2016 #1 Skrevet 30. mai 2016 Møtte en yngre gutt på Tinder. Han er 21 og jeg er 30. Utgangspunkter når vi startet å snakke var at ingen var ute etter noe seriøst. Har møtt ha noen ganger nå og synes han er veldig interessant og at han har mange gode egenskaper. Han virker eldre og er reflektert. Hadde ikke hatt noe problem med å introdusert han for venner osv. Vi har hatt kontakt hver dag i et par mnd og jeg føler kontakten er gjensidig. Vi sender frem og tilbake, og om jeg ikke tar kontakt hører jeg alltid fra han. Føler også at han deler mye om seg selv om livet sitt. I det siste har jeg begynt å bli litt forvirret. Først var det bare hyggelig å ha noen å treffe/skrive med. Men jeg skjønner ikke helt greia. Gidder en gutt å bruke så mye tid på ei dame om han kun vil ha sex? Hva er det egentlig han vil? Føler at måten vi møttes på gjør det vanskelig å komme videre, men samtidig har jeg ingen tanker om å kutte han ut så lenge han ikke gjør det med meg. Jeg skyver nok følelsene ganske bra til side selv. Men blir glad for å se han og høre fra han. Og liker han egentlig godt. Aldersforskjellen gjør meg også usikker. Føler jeg har satt meg selv i en situasjon det er vanskelig å komme ut av. Og med ut av mener jeg at dette skal ta slutt eller utvikles videre. Noen som har hatt lignende erfaringer og hvordan gikk det? Råd? Anonymkode: 58318...6cc
draug 75 Skrevet 30. mai 2016 #2 Skrevet 30. mai 2016 Han vet nok hva han gjør når han involverer seg med deg, så det skal du ikke tenke på. Hvis dere har lyst på hverandre, ville det være dumt å rote det bort. Aldersforskjellen tatt i betraktning, så er der ikke sikkert du kan vente at han tar initiativet, vennlig og bestemt. Det er bare et hint. Jo, hvis det bare er sex det handler om, kan en såpass ung mann bruke mye tid og tekst. Du forstår, kvinner kan det være nok av, men eldre kvinner av det kaliberet han er ute etter er ikke så tilgjengelige. Derfor holder han på med deg. Mange unge menn drømmer og fantaserer om å være elskeren til ei kvinne som er noe eldre enn seg sjøl. Det er ikke bare i romaner slikt skjer. Dere er begge heldige hvis dere får det til. Men du må altså være forberedt på at han skal videre etter en tid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå