Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som tror på det! Jeg er helt oppslukt av det:wow:

Videoannonse
Annonse
Gjest Balian de Ibelin
Skrevet

Jeg liker tanken på reinkarnasjon vet ikke om jeg tror på det. Men jeg aviser ikke muligheten. Men det er en ting jeg synes er merkelig med folk som sier de husker tidligere liv og det er at de veldig ofte var noen veldig kjente historiske personer.

Hvor ofte hører man f.eks noen si i et tidligere liv var jeg en mann i Tudor England som jobbet med og rydde veien for heste lort ( ja dette var faktisk et yrke i Tudor England ) og jeg døde ved og drukne i bæsj ( Ja folk døde faktisk ved og drukne i bæsj . Ofte på grunn av at stanken ble for sterkt at de svimte av og falt om med ansiktet ned i fult av bæsj og druknet eller ble kvalt)-

Det er neste alltid at de var noe kongelig eller annet kjente historiske personligheter. 

Gjest Tom/Loki
Skrevet (endret)

Jeg er en tviler, men avviser ikke at det kan være sant. 

Endret av Tom/Loki
Skrevet (endret)
Den 30.5.2016 at 10.43, Balian de Ibelin skrev:

Jeg liker tanken på reinkarnasjon vet ikke om jeg tror på det. Men jeg aviser ikke muligheten. Men det er en ting jeg synes er merkelig med folk som sier de husker tidligere liv og det er at de veldig ofte var noen veldig kjente historiske personer.

Hvor ofte hører man f.eks noen si i et tidligere liv var jeg en mann i Tudor England som jobbet med og rydde veien for heste lort ( ja dette var faktisk et yrke i Tudor England ) og jeg døde ved og drukne i bæsj ( Ja folk døde faktisk ved og drukne i bæsj . Ofte på grunn av at stanken ble for sterkt at de svimte av og falt om med ansiktet ned i fult av bæsj og druknet eller ble kvalt)-

Det er neste alltid at de var noe kongelig eller annet kjente historiske personligheter. 

Altså, sånne som sier de var konger/skjente tar jeg ikke seriøst og ler litt av det:tongue: men søtt er det. Jeg kommer over lesestoff og videoer som får meg til å tro på det sterkt, selv om jeg tviler noen ganger, det er så vanskelig!http://www.near-death.com/reincarnation/research/ian-stevenson.html

Endret av Metalcharted
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har opplevd 2 tidligere liv, så jeg tror på det... Jeg har en gammel sjel, så er spennende om det blir mange turer tilbake til en fysisk kropp. Mest sannsynlig er det bare en tur til.

Det er ganske så spennende og også litt skremmende å tenke på! :)

Anonymkode: eaf30...25f

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har opplevd 2 tidligere liv, så jeg tror på det... Jeg har en gammel sjel, så er spennende om det blir mange turer tilbake til en fysisk kropp. Mest sannsynlig er det bare en tur til.

Hva tror du skjer med sjelen din, da du er ferdig med å være i en fysisk kropp?

Tror selv på reinkarnasjon, og har opplevd et tidligere liv. Det fikk veldig mye, av det i dette livet på plass. Og jeg var fattig, på bondelandet i Frankrike. Så ikke noe berømt her.

Anonymkode: 2cf55...acb

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nice! 

Hvorfor sier du at det blir bare en tur til? 

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva tror du skjer med sjelen din, da du er ferdig med å være i en fysisk kropp?

Tror selv på reinkarnasjon, og har opplevd et tidligere liv. Det fikk veldig mye, av det i dette livet på plass. Og jeg var fattig, på bondelandet i Frankrike. Så ikke noe berømt her.

Er dette noe lignende dere opplever og tror på?

AnonymBruker
Skrevet
13 minutter siden, Metalcharted skrev:

Er dette noe lignende dere opplever og tror på?

Ja, jeg tror på karma. Og tror det vi gjør i et tidligere liv, må vi betale for i neste liv. Det tidligere livet jeg har opplevd, så måtte jeg gifte meg, av økonomiske årsaker, jeg ønsket det ikke. Han jeg giftet meg med, var i nåværende liv min far. Min mor i dette livet, var hans søster i det tidligere livet. De var veldig tett knyttet i det tidligere livet. Og jeg drepte min mann i det tidligere livet. Jeg har hatt et veldig tøft liv nå. Min straff, for det jeg gjorde. Og jeg håper virkelig jeg har betalt nå, og at i neste liv, eller neste sted. Så får jeg det bedre.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet ikke. Men jeg har hatt et par rare drømmer, feks I en drøm jeg hadde, var jeg ei lita jente. Jeg lekte i et område hvor jeg da så mye overvokste trær,busker og høyt gress..virket som de bare lot alt vokse villt. Jeg leste et skilt, og tenkte at oi, dette er et av mine forrige liv. Jeg må huske dette navnet og fortelle det til veninna mi. Og så, gikk jeg forbi en stor rund bunker og tenkte at dette var et viktig landeminne. Da kom det en gutt løpende, med mørkt hår ned til skuldene. Jeg spute han hvem han var, og han sa han var broren min. Vi dro hjemover, vi gikk langs veien og de voldsomme overvokste gresset fortsatte langs veien. Kan være vi gikk barfødt, og at vi hadde på oss klær ala 1700 eller 1800, og det slo meg at det var england. Når vi kom frem til veien som ledet inn til gården der vi bodde, så ble vi begge drept av en mann som gjemte seg som om han spionerte på gården vår. Når jeg ble drept så ble det liksom svart bare, og så våknet jeg. Det rare var at jeg følte at jeg var "meg" i en annen kropp.

Ellers så forteller sønnen min om drømmer han har, hvor han "drunker under isen" og at det var kjempeskummelt og at jeg og pappaen var lei oss. Han er 3 år..og forstår ikke konseptet ved døden. Vi har aldri snakket om at man kan dø ved drukning og barnet var ganske så fortvilet. Det var rimelig spesielt men kan dog bare være en drøm så klart.

Anonymkode: bf7f2...8c0

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har drømt minner fra to tidligere liv, som jeg vet var tidligere liv fordi det var helt annerledes enn en vanlig drøm. Vi har også noe synskhet og varme hender i slekta.

Anonymkode: 92245...e39

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...