Gjest Anonymous Skrevet 1. november 2004 #1 Skrevet 1. november 2004 Jeg har en halv kg av dette i kjøleskapet. Noen som har noen gode retter og anbefale? Er lei pizza, pasta osv og kjøttkaker lagde jeg forrige uke. Noen ideer?
Plonk Skrevet 1. november 2004 #2 Skrevet 1. november 2004 Taco, det spiste vi med karbonadedeig i forgårs. Kjempedeilig.
nessi Skrevet 1. november 2004 #3 Skrevet 1. november 2004 wrap med karbonadedeig med gresk krydder (pose fra toro - noe ala taco)
Gjest Anonymous Skrevet 1. november 2004 #4 Skrevet 1. november 2004 - Butterdeig i halvmåner fylt med karbonadedeig (stekt i de krydderne du liker best, jeg liker for eksempel soyasaus og koriander) - Potetmos og stekt karbonadedeig som gratineres, - Bakt potet fylt med (taco-)karbonadedeig. - Hjemmelagde hamburgere.
Arkana Skrevet 1. november 2004 #5 Skrevet 1. november 2004 * Lasagne - moussaka * Chili con carne * Gryterett * Kjøttdeigpai * Farsert purre/blomkål * Fylte paprika/løk/squash/tomater * Fylte pannekaker * Suppe med små kjøttboller * Cottage pie
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå