AnonymBruker Skrevet 29. mai 2016 #1 Del Skrevet 29. mai 2016 ?😀 Anonymkode: 2ca3c...408 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2016 #2 Del Skrevet 29. mai 2016 Ikke opplevd noen supre rykter enda. Men jeg legger meg visst etter gifte menn. Ulovlig å snakke med bekjente når man er på puben.. Bygda altså Anonymkode: 512a6...e90 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2016 #3 Del Skrevet 29. mai 2016 Har vel ikke hørt noen gode rykter om meg selv såvidt jeg kan huske. Sommeren før det siste året på VGS gikk jeg veldig ned i vekt, og var litt overvektig før slankingen. Når skolen startet, fant mine skolekamerater ut at jeg måtte ha tatt amfetamin for å få til denne vektnedgangen. Det var jo trivelig Anonymkode: c2528...131 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Loverdose 2.0 Skrevet 30. mai 2016 #4 Del Skrevet 30. mai 2016 (endret) Det var en periode hvor det gikk sinnssykt mange rare rykter om meg her jeg bor, dette er heldigvis noen år siden. Da var det snakk om at faren min slo meg(!) og at jeg likte å skyte amfetamin (henger nok sammen med plutselig kraftig vekttap, og nei jeg skjøt ikke amfetamin herregud). De andre er ikke så viktige, de var ikke så alvorlige heller akkurat. Har forøvrig ikke hørt noen gode rykter. Sånn er livet på de mindre stedene! Endret 30. mai 2016 av Loverdose 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2016 #5 Del Skrevet 30. mai 2016 At jeg tok betalt for sex en gang.... for noe bull - helt sykt å lyve om Anonymkode: a9f32...7a9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elyanie Skrevet 30. mai 2016 #6 Del Skrevet 30. mai 2016 (endret) Beste ryktet er at jeg skal være en av toppbloggerne som blir diskutert her inne! Endret 30. mai 2016 av Elyanie Føyd til ord Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2016 #7 Del Skrevet 30. mai 2016 Går svært få positive rykter i denne bygda, så der har jeg ikke noe bidrag. På den negative siden har jeg to: det ene er en fyr som overbeviste alle på VGS at jeg hadde ligget med han, for dette krevde jeg en pizza (som jeg tilsynelatende fikk). Det andre er at jeg var gravid to ganger før jeg var 18, og tok abort begge gangene. Jeg blir sur bare jeg tenker på det, for noe tull! Anonymkode: 73541...6ea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2016 #8 Del Skrevet 30. mai 2016 6 minutter siden, Elyanie skrev: Beste ryktet er at jeg skal være en av toppbloggerne som blir diskutert her inne! Ryktet er at du er en av hennes fans/stalkers, ikke Camilla selv. Slutt å ha så store tanker om deg selv. Anonymkode: b4436...8cc 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2016 #9 Del Skrevet 30. mai 2016 7 minutter siden, Elyanie skrev: Beste ryktet er at jeg skal være en av toppbloggerne som blir diskutert her inne! Ryktet er at du er en av hennes fans/stalkers, ikke Camilla selv. Slutt å ha så store tanker om deg selv. PS: Camilla er ikke en toppblogger selv om hun påstår det selv. Anonymkode: b4436...8cc 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2016 #10 Del Skrevet 30. mai 2016 Hvis jeg skulle ramset opp alle de dårlige ryktene jeg har hørt om meg selv så hadde det tatt en evighet. Vanlig bygdesladder som ikke har mye rot i virkeligheten. hørte av flere at jeg brukte dop, og at jeg var ei løs hore, også at jeg var så stygg at ingen ville ligge med meg. det festligste ryktet må være at jeg visstnok ble ferska av en lærer når jeg hadde lesbesex med ei venninne på skolen. har ikke hørt et enda negativt rykte etter at jeg flytta til storbyen. nå derimot har jeg hørt folk omtale meg som snill, hjelpsom og som veldig flink i jobben min Anonymkode: 1b13c...9ea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2016 #11 Del Skrevet 30. mai 2016 Jeg er mann og et av de kjipe ryktene var da noen gikk rundt på studiet mitt og fortalte at jeg var utro. Jeg ønsker jo ikke et slikt rykte, både for min egen del og for damas del. Aldri vært utro, men var noen som overtolket hva de så. Anonymkode: 5ab08...30e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Balian de Ibelin Skrevet 30. mai 2016 #12 Del Skrevet 30. mai 2016 Jeg bryr meg ikke om hva slags rykter det er om meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elyanie Skrevet 30. mai 2016 #13 Del Skrevet 30. mai 2016 Det var det verste ryktet også. Artig med dette forumet her hvor folk tror at man er både den ene og den andre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2016 #14 Del Skrevet 30. mai 2016 I tillegg til sånne standard rykter så hadde jeg ett på ungdomskolen som var noget spesielt. Det hang fast i meg igjennom hele videregående. Altså, ryktet jeg hadde var at jeg var en heks. Ja jeg mener sånn hokus pokus heks. Bakgrunnen var at jeg ble bortført av en russebil på ungdomskolen og i min fortvilelse før de heiv meg av midt uti skauen ropte jeg : "Det her skal dere få igjen for forbanna tapere." Vel.....hele bussen fikk omgangsyken. Og i stede på å fokusere på at det er ett sykt smittsomt virus, så fant de heller ut at jeg hadde kastet en forbannelse på de. (I know....) Det var tydeligvis langt mer logisk for de. Lurer litt på hva samlet IQ på den russebussen var. Anonymkode: 29e1d...958 38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2016 #15 Del Skrevet 30. mai 2016 En sjalu kollega fikk det for seg at hun skulle prøve å ødelegge for meg på jobb. Sjefen var så dum at han skrøt av meg foran henne og andre, og noen gikk litt langt. Samme kollega gikk rundt og sa at jeg stal fra andre ansatte sine skap... og at jeg stjal deres mat. Det utviklet seg til at jeg ble satt opp på vakter jeg ikke fikk beskjed om og at jeg ble oppringt når "mitt skift"hadde begynt og jeg (suprise suprise) ikke var der. Siden det var avdelingsleder som hatet meg, ble jeg ikke trodd av leder når jeg sa jeg ikke hadde fått beskjed. Endte med at jeg fikk sparken forresten.... De ansatte begynte å mislike meg/ignorere meg på jobb og advarsler for ikke å ha møtt opp gjorde at ledelsen ikke kunne ha meg der lengre. Sjefen var veldig lei seg når hans beste ansatte måtte gå, men noen mennesker er virkelig giftig og jeg er i ettertid glad for å være kvitt den jobben. Anonymkode: 53ac4...794 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2016 #16 Del Skrevet 30. mai 2016 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: I tillegg til sånne standard rykter så hadde jeg ett på ungdomskolen som var noget spesielt. Det hang fast i meg igjennom hele videregående. Altså, ryktet jeg hadde var at jeg var en heks. Ja jeg mener sånn hokus pokus heks. Bakgrunnen var at jeg ble bortført av en russebil på ungdomskolen og i min fortvilelse før de heiv meg av midt uti skauen ropte jeg : "Det her skal dere få igjen for forbanna tapere." Vel.....hele bussen fikk omgangsyken. Og i stede på å fokusere på at det er ett sykt smittsomt virus, så fant de heller ut at jeg hadde kastet en forbannelse på de. (I know....) Det var tydeligvis langt mer logisk for de. Lurer litt på hva samlet IQ på den russebussen var. Anonymkode: 29e1d...958 Men er du en heks? Anonymkode: 5ab08...30e 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adipose Skrevet 30. mai 2016 #17 Del Skrevet 30. mai 2016 Det beste ryktet var når jeg var liten, og de andre barna i klassen trodde jeg var satanist fordi jeg nektet å bli med på gudstjeneste. Det ble tatt opp på foreldremøte og hele pakka. Verste ryktet er jeg ikke helt sikker på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2016 #18 Del Skrevet 30. mai 2016 Går rykter om at jeg er lystløgner. At jeg har lyvd om vanskelig barndom og at jeg kun er ute etter oppmerksomhet. Veldig rart siden det er veldig mange vitner som tilsier at jeg fortellet sannheten. Det er bare det at moren og søsteren min er de som går og sprer.. i ny og ne kommer dette frem men jeg får aldri muligheten til å forklare noe. Anonymkode: 26fd6...ac1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chouette Skrevet 30. mai 2016 #19 Del Skrevet 30. mai 2016 At jeg er innbilsk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
caline Skrevet 30. mai 2016 #20 Del Skrevet 30. mai 2016 59 minutter siden, AnonymBruker skrev: I tillegg til sånne standard rykter så hadde jeg ett på ungdomskolen som var noget spesielt. Det hang fast i meg igjennom hele videregående. Altså, ryktet jeg hadde var at jeg var en heks. Ja jeg mener sånn hokus pokus heks. Bakgrunnen var at jeg ble bortført av en russebil på ungdomskolen og i min fortvilelse før de heiv meg av midt uti skauen ropte jeg : "Det her skal dere få igjen for forbanna tapere." Vel.....hele bussen fikk omgangsyken. Og i stede på å fokusere på at det er ett sykt smittsomt virus, så fant de heller ut at jeg hadde kastet en forbannelse på de. (I know....) Det var tydeligvis langt mer logisk for de. Lurer litt på hva samlet IQ på den russebussen var. Anonymkode: 29e1d...958 Vil vel heller kalle det en god gammeldags karma! Hahah, heks faktisk.. Når du først skal legge ut rykter, finn på noe litt mer troverdig da😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå