Gå til innhold

er ikke forelska i han... hva skal jeg gjøre

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei.

Jeg kvier for litt for å skrive dette, for det er så utrolig fælt.
For å gjøre lang historie kort: har slitt med spiseforstyrrelser i mange år, og er nå innlagt på psykitrisk avdeling.

jeg er egentlig forelska i en gutt som bor i oslo, men så er det en gutt som jeg har blitt kjent med her på avdelingen som jeg har blitt god venn med

greia er at han er blitt forelsket i meg, og det er krise

jeg liker han som venn, og vi har tulla mye og klødd hverandre på ryggen og stryki hverandre, prata mye og gjort alt mulig sammen, sånn kompis greier fra min side.. jeg er sånn som er sånn med alle, og folk har tidligere trodd jeg har vært interessert når jeg ikke har vært det.. tror jeg bare er flørtete(?) av natur, men mener det ikke::/

men nå begynner han å stryke meg på låret, gi meg klemmer, sender med meldinger og skriver hvor fanatstisk jeg er osv

problemet er at jeg vet ikke hvordan jeg kan avvise han på en fin måte..

men jeg får så vondt av han og syntes så synd på han, at jeg har ikke klart å si ifra at det går for langt liksom

og er så redd for å såre han skikkelig

han har vært veldig deprimert, slitt med selvskading og prøvd å ta selvmord flere ganger, og han har åpna seg for meg og sagt at jeg er den første han har klart å snakke med ordentlig på mange år, og at han har blitt veldig glad i meg osv... og dere skulle sett måten han ser på meg og når han smiler når jeg er med han. han har nesten blitt en ny person etter han ble kjent med meg her....

men jeg vet også at det er enda slemmere å la han holde på og late som jeg liker han..for jeg gjør jo ikke det:(

vet ikke hva jeg skal gjøre, hjelp!

Anonymkode: 5e4bf...2e1

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hva med å vise han tråden din? Der er jo egentlig alt godt forklart? 

Anonymkode: 16be1...286

Gjest Chroma
Skrevet

Du må bare fortelle han det som det er. 

Du kan jo for eksempel si at du ikke føler det er lurt å involvere seg med andre pasienter? (For det er det virkelig ikke)

At du gjerne vil ha han som venn, men ikke noe mer. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...