Teardrop Skrevet 29. mai 2016 #1 Skrevet 29. mai 2016 Skulle hatt mens i dag men slår ikke ut på tester. Hvis det viser seg at jeg er gravid om noen dager, lurer jeg på om lav produksjon av HCG er skadelig for et foster på noen måte? Og hvorfor produserer noen av oss hcg saktere enn andre? Noen som har sett noe skriv om dette?
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2016 #2 Skrevet 29. mai 2016 mmm..du kan jo ikke vite at du produserer lite hcg, når du ikke vet du er gravid? Glem hcg til det vet om du er gravid. Produserer du ikke hcg? Vel, da er du ikke gravid da. Anonymkode: d90a8...d4e
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2016 #3 Skrevet 30. mai 2016 I tilfeller der graviditeten ikke utvikler seg normalt vil hcg produkajon være lavere og man får bare svake tester eller ikke utslag i det hele tatt. Noen ganger går det galt før forventet mens, noen ganger like etter forventet mens. Ofte kalles dette en kjemisk graviditet. Jeg har hatt to kjemiske der jeg har fått svaaake utslag ved forventet mens, men begynt å blø etter noen dager. Så har jeg hatt en MA hvor fosteret døde i uke 7, nå testet jeg bare rundt forventet mens, men testene var veldig svake denne gangen også, de har aldri vært så svake i de graviditetene som har utviklet seg normalt. Om testene ville blitt sterkere vet jeg ikke, for jeg fortsatte ikke å teste så lenge jeg ikke hadde blødninger. (Men antageligvis ble det) Har sett utifra trådene dine her de siste ukene at du virker veldig opphengt i å bli gravid. Ville nok prøvd å roe ned litt, for spørsmål som dette, allerede så tidlig i prøvingen, syns jeg er litt drøyt. Kan bli en tøff prøvetid(og en lang graviditet) hvis du ikke blir raskt gravid. Skjønner at det er spennende og at du er ivrig(har vært der selv), men det er ikke bra at det tar overhånd heller. Lykke til Anonymkode: 15604...b23 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå