AnonymBruker Skrevet 29. mai 2016 #1 Skrevet 29. mai 2016 NB: Kalde farger! 1. Én peachfarget blush 2. Én highlighter 3. Ett "banan"-pudder til under øynene 4. Ett pudder til å konturere kinnbeina 5. Ett brunt pudder som er lysere enn den mørkeste konturfargen, og som kan legges under denne. (kan sløyfes hvis ikke den forrige er veldig mørk) Synes f.eks NYX sitt pudder har for mange nyanser, jeg ønsker ikke så mange forskjellige, så 4-5 forskjellige er perfekt for meg. Anonymkode: 40b40...d39
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2016 #4 Skrevet 1. juni 2016 15 minutter siden, Elisanepe skrev: Kat von D shade light? Takk for tips! Men denne har vel varme farger, og ingen blush? :/ Anonymkode: 40b40...d39
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2016 #5 Skrevet 1. juni 2016 Anbefaler å lage din egen palett. Men denne har highlighter, blush og en mørk krem-til-pudder i, og ser nydelig ut til kalde hudtoner. http://www.sephora.com/illume-sheer-color-trio-P407707?skuId=1822816&icid2=D=c6:homepage_justarrived_us_053116_carousel:p407707 Tenker å kjøpe den selv Anonymkode: 0bfe3...d67
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2016 #6 Skrevet 1. juni 2016 29 minutter siden, AnonymBruker skrev: Anbefaler å lage din egen palett. Men denne har highlighter, blush og en mørk krem-til-pudder i, og ser nydelig ut til kalde hudtoner. http://www.sephora.com/illume-sheer-color-trio-P407707?skuId=1822816&icid2=D=c6:homepage_justarrived_us_053116_carousel:p407707 Tenker å kjøpe den selv Anonymkode: 0bfe3...d67 Takk for tips! Vet du om det er mulig å få kjøpt nye farger til anastasia pudderkontur? Hadde vært perf om det var mulig å bytte ut noen av fargene der, og om de solgte en peachfarget blush som man kunne sette i! Anonymkode: 40b40...d39
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2016 #7 Skrevet 1. juni 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takk for tips! Vet du om det er mulig å få kjøpt nye farger til anastasia pudderkontur? Hadde vært perf om det var mulig å bytte ut noen av fargene der, og om de solgte en peachfarget blush som man kunne sette i! Anonymkode: 40b40...d39 Fant ut nå at det er mulig Noen andre forslag? Anonymkode: 40b40...d39
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2016 #8 Skrevet 1. juni 2016 Jeg ville laget egen med MAC-blusher. Det har jeg, og er kjempefornøyd! Anonymkode: 15205...9b3 1
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2016 #9 Skrevet 1. juni 2016 40 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg ville laget egen med MAC-blusher. Det har jeg, og er kjempefornøyd! Anonymkode: 15205...9b3 Takk for tips :D hvordan gjør du det? Hvilket palett bruker du, og hvilke blusher? Anonymkode: 40b40...d39
Gjest Vause Skrevet 3. juni 2016 #10 Skrevet 3. juni 2016 Du kan lage dit eget kit, fra for eksempel Inglot, MAC eller MUG (makeupgeek). Selv har jeg ikke laget mitt eget kit riktig enda, men har et konturpudder fra Inglot som jeg er utrolig fornøyd med og kommer til å kjøpe flere etterhvert. Kat Von D sitt er ikke så varmt som det ser ut og Anastasia Beverly Hills sitt kit for lys hud er ganske bra. Eneste problemet med kitet til ABH er at highlighteren er helt vanvittig dårlig, men tror den kan byttes ut.
koko458 Skrevet 4. juni 2016 #11 Skrevet 4. juni 2016 Har Anastasia sitt, og bruker kun banana fargen, Kat von d har di beste fargene jeg noen gang har prøvd, 2 kalde farger og 1 varm, gult, "lyst" og litt mer fersken farget setting pudder. Eneste problemet er at det ikke finnes refils.. Du kan kjøpe et palett og fylle opp selv med farger du selv ønsker :-) peaches blushen fra Mac er nydelig. Anastasia har et veldig bra banana pudder, di har også noen contor pudder som muligens har litt fersken farge. makeupgeek har et stort utvalg med contor puddere, både varme og kalde. Vet ikke hva slags highlighter du vil ha, matt eller med shimmer? Anastasia har en med litt shimmer i kitet deres, ellers vil jeg anbefale Anastasia sine glow kits, Mac eller becca. Uten har egentlig de fleste contor kits. Men tror det blir vanskelig å finne et KIT som har alt det du vil ha, de fleste contor kits har ikke blush. Så ville nok heller satset på å lage et selv da :-)
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2016 #12 Skrevet 5. juni 2016 For et sykelig styr. Trist å være så lite pen at må sitte å male fjeset før man føler seg bra nok. Anonymkode: e7568...111
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2016 #13 Skrevet 5. juni 2016 6 timer siden, AnonymBruker skrev: For et sykelig styr. Trist å være så lite pen at må sitte å male fjeset før man føler seg bra nok. Anonymkode: e7568...111 Trist at man må sitte og skrive slike kommentarer for å føle seg bedre enn andre. Jeg føler meg mer enn pen nok, men jeg liker veldig godt å pynte meg og for meg er sminke en kunstform og hobby. Så hvis du vet så lite om andre mennesker så synes jeg du kan finne på andre ting å gjøre enn å sitte her og rakke ned på mennesker du ikke kjenner. Anonymkode: 40b40...d39 2
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2016 #14 Skrevet 5. juni 2016 14 timer siden, Elisanepe skrev: Har Anastasia sitt, og bruker kun banana fargen, Kat von d har di beste fargene jeg noen gang har prøvd, 2 kalde farger og 1 varm, gult, "lyst" og litt mer fersken farget setting pudder. Eneste problemet er at det ikke finnes refils.. Du kan kjøpe et palett og fylle opp selv med farger du selv ønsker :-) peaches blushen fra Mac er nydelig. Anastasia har et veldig bra banana pudder, di har også noen contor pudder som muligens har litt fersken farge. makeupgeek har et stort utvalg med contor puddere, både varme og kalde. Vet ikke hva slags highlighter du vil ha, matt eller med shimmer? Anastasia har en med litt shimmer i kitet deres, ellers vil jeg anbefale Anastasia sine glow kits, Mac eller becca. Uten har egentlig de fleste contor kits. Men tror det blir vanskelig å finne et KIT som har alt det du vil ha, de fleste contor kits har ikke blush. Så ville nok heller satset på å lage et selv da :-) Tusen takk for tips! Jeg liker highlighetere med litt shimmer i, men f.eks theBalm Mary-Lou Manizer blir litt kraftig for meg. Så hadde vært fint med en mellomting mellom den og en matt, men med god pigmentering. Finner liksom aldri den perfekte highlighteren Tenkte på å bestille Becca sitt Skin Perfector Pressed, i Champagne Pop. Det ser så nydelig ut! Tenkte også å sjekke ut Anastasia sine glow kits, men vet du hvem av de to fargene som er mest kald? Tarte har et contour palett, tarteist, som inneholder en blush. Men den blir alt for varm for meg. Kanskje jeg må finne meg i å sette sammen mitt eget palett eller å bare ha én og én farge Anonymkode: 40b40...d39
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2016 #15 Skrevet 5. juni 2016 *Mente også å skrive at Mary Lou Manizeren blir litt for kraftig hvit, vil gjerne ha noe som er hakket mer gull/bronze, uten å være gull eller bronze Anonymkode: 40b40...d39
koko458 Skrevet 5. juni 2016 #16 Skrevet 5. juni 2016 Det kom nettopp et nytt glow palette fra Anastasia, det vet jeg ikke så mye om, men det blå er kalde farger har dette og noen fra becca, ja champagne pop fra becca er nydelige til alle hudtyper :-) litt fersken farget :-) personlig ville jeg heller hatt en og en, ville kjøpt champagne pop, peaches blush fra Mac og Kat von d shade light palette. Men det blir jo ganske dyrt... Men det er produkter som jeg elsker :-) becca og Anastasia sine highlightere er veldig pigmenterte og har mye shimmer, blir ganske metalliske, men de ser nydelige ut på! ☺️ 1
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2016 #17 Skrevet 5. juni 2016 22 minutter siden, Elisanepe skrev: Det kom nettopp et nytt glow palette fra Anastasia, det vet jeg ikke så mye om, men det blå er kalde farger har dette og noen fra becca, ja champagne pop fra becca er nydelige til alle hudtyper :-) litt fersken farget :-) personlig ville jeg heller hatt en og en, ville kjøpt champagne pop, peaches blush fra Mac og Kat von d shade light palette. Men det blir jo ganske dyrt... Men det er produkter som jeg elsker :-) becca og Anastasia sine highlightere er veldig pigmenterte og har mye shimmer, blir ganske metalliske, men de ser nydelige ut på! ☺️ Når du sier det nettopp har kommet et nytt glow palette fra Anastasia, er det det som ser ut som det blå bare at det er rosa? :-) trodde de to kom samtidig jeg. Men hvis det blå er kalde farger så bør jeg kanskje gå for det, hvis det rosa er varme farger (kanskje litt logisk i og med at blå = kald og rosa = varm) . Jeg liker best å ha noen high-end produkter som jeg holder meg til, i stedet for mange dupes/billigere produkter. Peaches blushen fra Mac så veldig fin ut! J eg elsker Sensai Cheek Blush i CH03 Usukurenai, den er helt nydelig og utrolig bra. Anonymkode: 40b40...d39
koko458 Skrevet 5. juni 2016 #18 Skrevet 5. juni 2016 Nei Anastasia har 3 glow kits nå, blå, rosa og gull/gult fargene oppi var ganske var veldig fine, gull, litt fersken og noen mer sølvfarget så det ut som :-) blått er kaldt, rosa varmt og det siste som kom for 1-2 uker siden vet jeg ikke, må bestille fra USA i såfall 😜 samme her, har veldig mye sminke, mest dyrt, og noe billigere som morphe :-P
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2016 #19 Skrevet 5. juni 2016 49 minutter siden, Elisanepe skrev: Nei Anastasia har 3 glow kits nå, blå, rosa og gull/gult fargene oppi var ganske var veldig fine, gull, litt fersken og noen mer sølvfarget så det ut som :-) blått er kaldt, rosa varmt og det siste som kom for 1-2 uker siden vet jeg ikke, må bestille fra USA i såfall 😜 samme her, har veldig mye sminke, mest dyrt, og noe billigere som morphe :-P Så kult, kan du linke til det siste glow kittet? Finner bare det blå og det rosa når jeg søker Hva er morphe? Vet du forresten om man kan bytte ut fargene i glow kit med de i Anastasia contour palettet? Anonymkode: 40b40...d39
koko458 Skrevet 5. juni 2016 #20 Skrevet 5. juni 2016 http://www.anastasiabeverlyhills.com/glow-kit.html her er alle 3 :-) nei det går ikke, men du kan ta di inn og ut som i contor kitet, men highlighterene er mye større enn di i contor kitet... Så di vil ikke få plass, men du kan ta di ut å legge i et Z palette for eksempel :-) morphe er et litt billig sminkemerke, selger koster som jeg er utrolig fornøyd med, har noen øyeskygger og blusher derifra, men frakt og toll blir jo dyrt.. Kvaliteten er litt lavere enn Mac og makeupgeek :-) 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå