Amber Skrevet 1. november 2004 #1 Skrevet 1. november 2004 Den der tegnefilmen var min favoritt da jeg var barn. Bic og Bac Og den sangen var jo SÅ fin... "les mondes engloutis" eller noe sånt... se her http://home.online.no/~kgroenn/shagma/ Skal de ikke sende den i reprise?
Gjest Hel Skrevet 1. november 2004 #3 Skrevet 1. november 2004 Elsket den serien. Har noen episoder på video et sted her ennå.
Gjest Genevieve Skrevet 1. november 2004 #4 Skrevet 1. november 2004 Tror denne serien finnes på DVD nå.
Gjest gjest1 Skrevet 1. november 2004 #5 Skrevet 1. november 2004 Ja! Elsket den serien, spesielt musikken!
ivanka Skrevet 1. november 2004 #6 Skrevet 1. november 2004 mistenker at den var utslagsgivende for at jeg senere valgte fransk heller enn tysk på ungdomsskolen.
Arkana Skrevet 1. november 2004 #7 Skrevet 1. november 2004 Ja, den husker jeg godt (ikke uten grunn jeg kaller meg Arkana). En av mine favorittserier som barn, særlig siden jeg som er fransk forstod alt de sa, mens vennene mine ikke skjønte noenting. Den kan bestilles på DVD/VHS.
Gjest Virvel Skrevet 1. november 2004 #8 Skrevet 1. november 2004 Husker veldig godt hvor opptatt jeg var av den serien, men ikke noe særlig av selve handlingen. Jeg var vel ikke mer enn fem år da den gikk, og pappa måtte lese tekstingen for meg. Vi var like hektet begge to, og det var en sånn pappa-og-meg-ting som liksom bare var vår. Husker også at jeg følte meg så stor siden jeg var den eneste i barnehagen som så på det. Jeg løp rundt og sang på liksomfransk, og alle syntes jeg var sååå tøff.
Gjest Anonymous Skrevet 1. november 2004 #9 Skrevet 1. november 2004 hvor hvor hvor får jeg kjøpt den? Amber
Arkana Skrevet 1. november 2004 #10 Skrevet 1. november 2004 hvor hvor hvor får jeg kjøpt den? Amber http://tchatche.2xmoinscher.com/DVD/liste.asp Søk på "les mondes engloutis".
Gjest Anonymous Skrevet 2. november 2004 #11 Skrevet 2. november 2004 Jeg skjønner ikke fransk.... må jo nesten ha en versjon der det iallefall er tekstet på norsk... eller aller helst med norsk eller engelsk tale.. Amber
Suzy Skrevet 2. november 2004 #12 Skrevet 2. november 2004 Tror denne serien finnes på DVD nå. Stemmer det1 Så den på Europris av alle steder!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå