AnonymBruker Skrevet 30. mai 2016 #21 Skrevet 30. mai 2016 Kanskje du kan prøve å slikke henne i rumpa i stedet? At det er derfor hun avviser deg, du slikker henne feil sted. Anonymkode: 18428...294 1
Petra75 Skrevet 30. mai 2016 #22 Skrevet 30. mai 2016 Generelt så liker jeg det. Men kan det være at du er dårlig på timingen? Jeg må føle meg ren og "in the mood" for at det skal være tennende. Er jeg svett og sliten etter en lang dag på jobb, er jeg ikke like ivrig, og det vil bare føles anmasende.
Gjest Alekz Skrevet 31. mai 2016 #23 Skrevet 31. mai 2016 Håper han jeg "dater" gjør det med meg en gang. Tenner så sinnsykt på tanken av det!
SardintrollReturns Skrevet 31. mai 2016 #24 Skrevet 31. mai 2016 Jeg elsker når min kjære gjør det, men han er klar over det, samt at han må erstatte evt. ødelagte plagg.
hypes Skrevet 31. mai 2016 #26 Skrevet 31. mai 2016 Finn deg ei dame som liker slikt hun også ja Har selv vært i et seriøst samboerskap/forhold hvor sexen var uhooorvelig kjedelig. Fatter ikke hvorfor jeg tok til takke med det. Nå har jeg lært at om jeg havner i et forhold hvor sexen er like kjedelig, så må jeg komme meg ut av det før jeg blir alt for glad i fyren.. Bra sex er veldig viktig i et forhold. Er dere ikke på samme bølgelengde seksuelt kan det bli vanskelig å se for seg at det skal vare livet ut. Jeg ble hvertfall stressa av den tanken. Spør om hun ikke kan prøve det ut da? Kanskje hun aldri har opplevd slik sex før og blir litt skremt? Men mulig hun vil like det om hun bare prøver å slappe av og slippe seg litt løs. Hun burde hvertfall gi det en sjanse. Lykke til
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå