AnonymBruker Skrevet 29. mai 2016 #1 Skrevet 29. mai 2016 Hei alle sammen! Jeg sliter med å forstå hva min date(?) vil, så jeg har et håp om at noen av dere der ute på KG kanskje ser noe jeg ikke ser. Kort om oss, vi er i 20 årene, og har vært venner i mange år. Her for 4-5 måneder siden ble det nok noen øl for mye, og vi hoppet i køys sammen. Lang historie kort, vi forsettet med dette(uforpliktende sex) i to måneders tid, før han tok opp praten om vi skulle være eksklusive. På dette tidspunktet hadde jeg rukket å bli betatt, og tenkte at nå skulle vi faktisk satse på oss! Men så ble han plutselig så rar, så jeg spurte om det var noe galt. Da sa han var redd for forpliktelser og ikke ville sette noen "merkelapp" på hva vi var, men vi var bare med hverandre. Han hadde blitt veldig glad i meg, og følte et savn når jeg ikke var til stedet som han ikke hadde følt på flere år, og det skremte han veldig. Jeg valgte på det tidspunktet å trekke meg litt tilbake, og la det gå sin gang. 3 måneder inn i det her, fikk vi vite av min eks, hans bestevenn, at eksen ikke ville at jeg og min date skulle bli et par. Da jeg vet hvor mye han setter pris på sine venner, trakk jeg meg fort tilbake for å skåne meg selv, og sa til min date at vi bryter tvert. Han nektet, ville ikke at jeg skulle gå fra han, han ville være med meg. Men vi kunne jo ikke ta sorgene på forskudd, for vi var jo ikke et par og var ikke sikkert vi kom til å bli et par heller, for det var ikke han klar for. Så nå sitter jeg her 4-5 måneder inn i det her og skjønner ingenting. Han jatter bare med om jeg snakker om ferie sammen, inkluderer meg ikke inn i livet hans på en slik måte som er "normalt" så langt inn i "forholdet", og virker litt som at han gjemmer meg bort på en måte. Jeg har selvfølgelig rukket å bli smått forelsket, og ønsker å være med han og kun han. Vi har det veldig fint sammen, god kjemi og alt jeg trenger for å falle pladask. Men hva vil HAN? Har han meg for narr bare for å få sex, eller ønsker han faktisk å se om det kan bli noe mer? Fryktelig vanskelig for dere å vite 100%, da dere ikke kjenner oss, men håper noen av dere har noen idèer. Mvh meg (PS; beklager for langt innlegg) Anonymkode: 55f95...d53
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2016 #2 Skrevet 29. mai 2016 Virker som han liker deg kjempe godt og det er deg han vil være med, men kameraten hans er hva som holder han tilbake.. kjipt situasjon for han.... Anonymkode: c209b...ab3 1
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2016 #3 Skrevet 29. mai 2016 Virker som han vil knulle deg og ikke så veldig mye mer. 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Virker som han liker deg kjempe godt og det er deg han vil være med, men kameraten hans er hva som holder han tilbake.. kjipt situasjon for han.... Anonymkode: c209b...ab3 Så kameraten hans holder han tilbake fra å ha et forhold med henne, men ikke pule henne. Makes no sense I say. Anonymkode: 1aa52...b17 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå