AnonymBruker Skrevet 29. mai 2016 #1 Skrevet 29. mai 2016 Kan dere please svare på disse spørsmålene 1. Hvor lenge har dere hatt det? 2. Hva synes dere om leppene deres nå? 3. Må dere stadig fylle på? Er leppene blitt "slappere" og ikke fine dersom dere ikke fyller? 4. Angrer dere? Anonymkode: 5e8a1...217
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2016 #3 Skrevet 1. juni 2016 Jeg har hatt fillers i sikkert 10 år. Ikke noe duckface, da, men litt i ene siden av overleppen pga asymmetri. Restylanen varer veldig lenge og jeg fyller kanskje på en gang i året. I begynnelsen gjorde jeg det oftere men det virker som det varer lenger og lenger Anonymkode: 7da05...cd3
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2016 #4 Skrevet 1. juni 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg har hatt fillers i sikkert 10 år. Ikke noe duckface, da, men litt i ene siden av overleppen pga asymmetri. Restylanen varer veldig lenge og jeg fyller kanskje på en gang i året. I begynnelsen gjorde jeg det oftere men det virker som det varer lenger og lenger Anonymkode: 7da05...cd3 Takk for svar kunne du ha svart på de spørsmålene jeg stiller ovenfor? Anonymkode: 5e8a1...217
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2016 #5 Skrevet 5. juni 2016 Den 29. mai 2016 at 19.51, AnonymBruker skrev: Kan dere please svare på disse spørsmålene 1. Hvor lenge har dere hatt det? 2. Hva synes dere om leppene deres nå? 3. Må dere stadig fylle på? Er leppene blitt "slappere" og ikke fine dersom dere ikke fyller? 4. Angrer dere? Anonymkode: 5e8a1...217 1. 6 år 2. Fortsatt dødsfornøyd, ikke duckface eller noe man ser sånn veldig tydelig, men flotte og fyldige, elsker de! 3. Nei nå fyller jeg bare på 1-2 ganger i året, holder lenger og lenger etter hver gang (trener mye, så på meg måtte jeg fylle på annenhver måned i starten) Nei de går tilbake til normalen, helt identiske til slik de var/er. Altså det er et naturlig stoff som du allerede har i leppene dine, du tilfører bare mer av det. 4. Nei, hva er det å angre på Anonymkode: bc07d...7a3 1
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2016 #6 Skrevet 5. juni 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: 1. 6 år 2. Fortsatt dødsfornøyd, ikke duckface eller noe man ser sånn veldig tydelig, men flotte og fyldige, elsker de! 3. Nei nå fyller jeg bare på 1-2 ganger i året, holder lenger og lenger etter hver gang (trener mye, så på meg måtte jeg fylle på annenhver måned i starten) Nei de går tilbake til normalen, helt identiske til slik de var/er. Altså det er et naturlig stoff som du allerede har i leppene dine, du tilfører bare mer av det. 4. Nei, hva er det å angre på Anonymkode: bc07d...7a3 Tusen takk for svar, veldig viktig for meg å få svar som dette Hva er det du fyller leppene med? Anonymkode: 5e8a1...217
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2016 #7 Skrevet 5. juni 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: 1. 6 år 2. Fortsatt dødsfornøyd, ikke duckface eller noe man ser sånn veldig tydelig, men flotte og fyldige, elsker de! 3. Nei nå fyller jeg bare på 1-2 ganger i året, holder lenger og lenger etter hver gang (trener mye, så på meg måtte jeg fylle på annenhver måned i starten) Nei de går tilbake til normalen, helt identiske til slik de var/er. Altså det er et naturlig stoff som du allerede har i leppene dine, du tilfører bare mer av det. 4. Nei, hva er det å angre på Anonymkode: bc07d...7a3 Forsvinner det raskere om man trener? Anonymkode: 88e22...796
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå