Papirkrøll Skrevet 29. mai 2016 #1 Skrevet 29. mai 2016 Jeg trenger en som kan Skype med meg i 10 min som er flink til å analysere folk og kan fortelle meg hva som er galt med meg. Bare vær brutalt ærlig og fortell meg hva jeg må jobbe med for å bli et normalt menneske.
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2016 #2 Skrevet 29. mai 2016 Hva mener du med galt med deg? Er det noe man kan fange opp på en 10 minutters skypesamtale? Du trenger ikke svare, men de fleste som f.eks går til psykolog bruker jo langt mer enn 10 min og der snakker man jo sammen ansikt til ansikt. Anonymkode: 5d0b9...d17 1
Papirkrøll Skrevet 29. mai 2016 Forfatter #3 Skrevet 29. mai 2016 Jeg bare føler at det er noe merkelig med meg som jeg ikke ser selv, men alle andre oppegående mennesker ser det.
Gjest Tom/Loki Skrevet 29. mai 2016 #4 Skrevet 29. mai 2016 Du burde heler prate med en psykolog, vist du føller det er noe galt med deg,
NydeligMann Skrevet 29. mai 2016 #5 Skrevet 29. mai 2016 28 minutter siden, Papirkrøll skrev: Jeg trenger en som kan Skype med meg i 10 min som er flink til å analysere folk og kan fortelle meg hva som er galt med meg. Bare vær brutalt ærlig og fortell meg hva jeg må jobbe med for å bli et normalt menneske. Du har ihvertfall kommet på rett plass. Her på KG kryr det av høyt utdannede hobbypsykologer. 7
WubWub Skrevet 29. mai 2016 #6 Skrevet 29. mai 2016 (endret) Ville heller anbefalt deg å spørre på lommelegen.no eller klara-klok.no enn en vilt fremmed uten fag kompetanse Endret 29. mai 2016 av WubWub 1
Papirkrøll Skrevet 29. mai 2016 Forfatter #7 Skrevet 29. mai 2016 Har snakket med legen min om dette men hun bare sier at hun ikke ser noe obvious galt med meg. Og jeg tror heller ikke det er noe alvorlig galt, men noe er det, og man trenger ikke å være psykolog for å se det. Jeg trenger bare en som kan være brutalt ærlig med meg.
Adara Skrevet 29. mai 2016 #8 Skrevet 29. mai 2016 Jeg skulle gjort det, men jeg kunne ikke vært brutalt ærlig :<
Papirkrøll Skrevet 29. mai 2016 Forfatter #9 Skrevet 29. mai 2016 2 minutter siden, Adara skrev: Jeg skulle gjort det, men jeg kunne ikke vært brutalt ærlig :< Hvorfor ikke? Jeg ber jo om det selv.
Macro Skrevet 29. mai 2016 #10 Skrevet 29. mai 2016 6 minutter siden, NydeligMann skrev: Du har ihvertfall kommet på rett plass. Her på KG kryr det av høyt utdannede hobbypsykologer. Det er i hvertfall mange her som kan påpeke hva som er galt med andre. 1
Adara Skrevet 29. mai 2016 #11 Skrevet 29. mai 2016 13 minutter siden, Papirkrøll skrev: Hvorfor ikke? Jeg ber jo om det selv. Ja, men nei, hadde ikke gjort det!
Papirkrøll Skrevet 29. mai 2016 Forfatter #12 Skrevet 29. mai 2016 Alle hobbypsykologer som brutalt og ærlig kan påpeke hva som er galt med andre, kom igjen så skyper vi. Dette blir kos <3 1
applestories Skrevet 29. mai 2016 #13 Skrevet 29. mai 2016 Mener du at noe er galt med hvordan du ser ut eller hvordan du oppfører deg?
Papirkrøll Skrevet 29. mai 2016 Forfatter #14 Skrevet 29. mai 2016 2 minutter siden, applestories skrev: Mener du at noe er galt med hvordan du ser ut eller hvordan du oppfører deg? Jeg ser ut som en gjennomsnittlig 26 år gammel norsk jente tror jeg, så det er noe med oppførselen min som er merkelig.
applestories Skrevet 29. mai 2016 #15 Skrevet 29. mai 2016 Og du tror du klarer å formidle det på ti minutter på Skype?
Papirkrøll Skrevet 29. mai 2016 Forfatter #16 Skrevet 29. mai 2016 40 minutter siden, applestories skrev: Og du tror du klarer å formidle det på ti minutter på Skype? Man merker at noen er litt spesiell på under ett minutt. 9 minutter ekstra som bonus. 2
Gjest Agnetha Skrevet 29. mai 2016 #17 Skrevet 29. mai 2016 1 minutt siden, Papirkrøll skrev: Man merker at noen er litt spesiell på under ett minutt. 9 minutter ekstra som bonus. Da syns jeg at du skal evt få deg en ny lege, og be om henvisning til spesialist på det feltet du bekymrer deg, for pluss psykolog. Det er egentlig den eneste måten å finne ut av ting på. Be gjerne om full fysisk utredning også. Legen kan igrunn ikke nekte deg å få en grundig helsesjekk.
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2016 #18 Skrevet 29. mai 2016 På hvilken måte tror du det er noe galt med deg? At du tror du er psykisk syk, eller at du tror du fremstår på en måte som er merkelig/uvanlig/irriterende/osv.? Anonymkode: 40f1b...538
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2016 #19 Skrevet 30. mai 2016 Slik jeg tolker ts mener hun ikke at noe er galt med henne som i psykiske problemer etc., men heller at hun kanskje føler at hun bare er merkelig, på generelt grunnlag. Det er jo innimellom man møter litt merkverdige mennesker, som er helt normale, men du ville ikke vært venn med personen for å si det slik da. Betyr ikke at det er noe galt med personen, men at personen kanskje er litt spesiell, og er for spesielt interesserte. Men er ikke nødvendigvis noe galt med å være spesiell når det er sagt. Jeg er veldig flink til å lese mennesker, altså ikke i forholder til sykdommer osv., men kroppspråk, væremåte, og alt mulig slikt, har veldig sterke instinkter og fanger opp ting lett, men jeg hadde dessverre ikke klart å være brutalt ærlig med deg :/ (nå er du nok mest sannsynlig bare en søt jente som ikke trenger noe brutalt ærlig svar. ) Anonymkode: 59804...c69 2
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2016 #20 Skrevet 30. mai 2016 Jeg er og veldig flink til å analysere folk, og jeg bruker veldig kort tid på å danne meg ett inntrykk som igjen danner andre inntrykk. Enkelte av oss, ikke mange, plukker opp slike ting som gjør at vi er menneskekjennere! Vi er ikke synsk, går mye på subtile signaler som sendes ut. Jeg ønsker dessverre ikke å analysere deg, det kan en psykolog gjør. Det at jeg er menneskekjenner gjør jeg for min egen del, involverer ikke andre! mvh Mann22 Anonymkode: 2c8a7...eaa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå