littleme92 Skrevet 29. mai 2016 #1 Skrevet 29. mai 2016 Jeg har akkurat sluttet på pilla og i følge kalenderen skulle jeg hatt EL den uka her. jeg har tatt tester fra sist søndag til i dag og føler at ingen er helt positive.. Fra torsdag har jeg hatt lignende menssmerter nederst i magen, der det har stikki spesielt på venstre side. Kan jeg ha hatt EL mellom 11 og 12 dag i syklusen? Er ganske så fersk på det her, så er veldig usikker på hvordan det er.
emhanse Skrevet 29. mai 2016 #2 Skrevet 29. mai 2016 2 timer siden, littleme92 skrev: Jeg har akkurat sluttet på pilla og i følge kalenderen skulle jeg hatt EL den uka her. jeg har tatt tester fra sist søndag til i dag og føler at ingen er helt positive.. Fra torsdag har jeg hatt lignende menssmerter nederst i magen, der det har stikki spesielt på venstre side. Kan jeg ha hatt EL mellom 11 og 12 dag i syklusen? Er ganske så fersk på det her, så er veldig usikker på hvordan det er. Denne mnd fikk ikke jeg heller helt positive tester, så antok at jeg hadde hatt høyt nok LH til å slå ut en kort periode mellom 2 tester, eller at det ikke ble noe. Jeg testa positiv på digital idag "gravid 2-3" 😁👍
littleme92 Skrevet 29. mai 2016 Forfatter #3 Skrevet 29. mai 2016 25 minutter siden, emhanse skrev: Denne mnd fikk ikke jeg heller helt positive tester, så antok at jeg hadde hatt høyt nok LH til å slå ut en kort periode mellom 2 tester, eller at det ikke ble noe. Jeg testa positiv på digital idag "gravid 2-3" 😁👍 åå gratulerer!! Da håper jeg at det er det samme tilfellet med meg har hatt samleie nesten hver dag siden sist søndag så da får jeg håpe det har klaffet! tusen takk for svar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå