Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har akkurat sluttet på pilla og i følge kalenderen skulle jeg hatt EL den uka her. jeg har tatt tester fra sist søndag til i dag og føler at ingen er helt positive.. Fra torsdag har jeg hatt lignende menssmerter nederst i magen, der det har stikki spesielt på venstre side. Kan jeg ha hatt EL mellom 11 og 12 dag i syklusen? 

Er ganske så fersk på det her, så er veldig usikker på hvordan det er.

13285745_10154029176846391_1453966574_n.jpg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 timer siden, littleme92 skrev:

Jeg har akkurat sluttet på pilla og i følge kalenderen skulle jeg hatt EL den uka her. jeg har tatt tester fra sist søndag til i dag og føler at ingen er helt positive.. Fra torsdag har jeg hatt lignende menssmerter nederst i magen, der det har stikki spesielt på venstre side. Kan jeg ha hatt EL mellom 11 og 12 dag i syklusen? 

Er ganske så fersk på det her, så er veldig usikker på hvordan det er.

13285745_10154029176846391_1453966574_n.jpg

Denne mnd fikk ikke jeg heller helt positive tester, så antok at jeg hadde hatt høyt nok LH til å slå ut en kort periode mellom 2 tester, eller at det ikke ble noe. Jeg testa positiv på digital idag "gravid 2-3" 😁👍

Skrevet
25 minutter siden, emhanse skrev:

Denne mnd fikk ikke jeg heller helt positive tester, så antok at jeg hadde hatt høyt nok LH til å slå ut en kort periode mellom 2 tester, eller at det ikke ble noe. Jeg testa positiv på digital idag "gravid 2-3" 😁👍

åå gratulerer!! Da håper jeg at det er det samme tilfellet med meg :) har hatt samleie nesten hver dag siden sist søndag så da får jeg håpe det har klaffet!

tusen takk for svar :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...