Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Keiserensnyeklær
Skrevet

Hvilken solkrem er din favoritt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Til ansikt?

Gjest Angelicee
Skrevet

Jeg er selv på jakt etter en, men må være parfymefri, for fet hud og uten MI. :)

Vurderer litt la roche posay. Hørt mye bra om de....

Gjest Keiserensnyeklær
Skrevet
14 timer siden, Lady skrev:

Til ansikt?

Til ansikt og/eller kropp :)

Skrevet

Missha All Around Safe Block Sun Finish Sun Milk SPF 50 PA+++ liker jeg veldig godt til ansikt. Veldig lett konsistens, og føles ikke fet eller oljete på huden. Legger heller ikke igjen noe white cast.

Gjest Tigress
Skrevet

Hawaiian Tropic. Luktar så godt!

AnonymBruker
Skrevet

Cosmica synes jeg er mild, men den gir nok litt utslett hos de som er sensitive.. kan ikke bruke den i ansikt. 

Min løsning på solbeskyttelse for ansikt er hodeplagg som skygger. 

Anonymkode: 60c58...10e

Gjest Angelicee
Skrevet (endret)

Jeg og har likt cliniderm, men den inneholder jo både myristyl myristate og canola olje. Hvertfall den som skal være for fet hud. Har hørt disse to kan tette porer? Eucerin har jeg også likt, men der var visst alkohol høyt opp på listen (isopropyl palmitate) og alcohol denat. Men samtidig så tenker jeg at det er jo ikke sikkert dosen av disse ingrediensene er så høye selv om de er langt opp på listen. 

Endret av Angelicee
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er veldig fornyøyd med Neutrogena Clear Face Liquid Lotion Sunscreen Broad Spectrum SPF 30. Bruker den under sminke hver dag. Men tok litt tid før den kom i posten. Jeg har sensitiv hud og reagerer på mange solkremer

Anonymkode: 8e246...602

Skrevet

Jeg synes den dyre solkremen (fra hudpleier eller parfymeri) alltid "klumper seg", så i år skal jeg bare bruke en av de billige (nivea eller noe sånt) for kroppen, i ansiktet. Andre som har lignende erfaring? 

Skrevet

P20 Riemann. da trenger jeg bare å smøre meg på morgenen og slipper å tenke på det resten av dagen :-)

Skrevet

Pleier å bruke cliniderm eller cosmica. Har ikke fått uren hud av noen av dem, men jeg vet ikke hvordan de fungerer for noen med fet hud

Skrevet

Riemann P20 er alfa omega. :)

Gjest Juami
Skrevet
Den 30. mai 2016 at 9.31, Kragebein skrev:

Missha All Around Safe Block Sun Finish Sun Milk SPF 50 PA+++ liker jeg veldig godt til ansikt. Veldig lett konsistens, og føles ikke fet eller oljete på huden. Legger heller ikke igjen noe white cast.

Jeg har denne, og huden min føles oljete av den. Men bruker et mineralpulver som skal matte ned over, og da går det bra. Er ellers veldig fornøyd med denne solkremen.  

Favoritten min er Reimann P20, den bruker jeg både på meg og datteren min. 

AnonymBruker
Skrevet
Den 30.5.2016 at 15.37, HemmeligBruker skrev:

Jeg synes den dyre solkremen (fra hudpleier eller parfymeri) alltid "klumper seg", så i år skal jeg bare bruke en av de billige (nivea eller noe sånt) for kroppen, i ansiktet. Andre som har lignende erfaring? 

Motsatt erfaring, syntes alle de billige klumper seg på kroppen etter en stund og gir utseltt

Anonymkode: e77c6...b7b

Gjest Keiserensnyeklær
Skrevet

Bruker Cliniderm Ultra Light til kropp og Cliniderm Light & Matifying nå. Kjempefornøyd!  Fant dem i tillegg på tilbud. Takker så mye for alle svar :) 

AnonymBruker
Skrevet

Elizabeth Arden til ansikt- anbefales, da den er GOD.:essen2:

Anonymkode: 165f3...53d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...