DenLille Skrevet 29. mai 2016 #1 Skrevet 29. mai 2016 Huff, igår drakk jeg litt mer enn det jeg skulle. Endte opp med at jeg klinte med en person som jeg ABSOLUTT ikke liker. Ikke det verste, men jeg gjorde endel mye dumt også... Og husker nesten ingenting. Hvordan "komme" meg over angsten and move on?
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2016 #2 Skrevet 29. mai 2016 Hold deg unna så mye alkohol i fremtiden? Jeg vet ikke... Anonymkode: f1435...ea2
DenLille Skrevet 29. mai 2016 Forfatter #3 Skrevet 29. mai 2016 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hold deg unna så mye alkohol i fremtiden? Jeg vet ikke... Anonymkode: f1435...ea2 Hahah, ja har ingen planer om å drikke alkohol i nærmeste framtid... Egentlig frister det ikke i det hele tatt.
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2016 #4 Skrevet 29. mai 2016 Sjekk deg selv for kjønnssykdommer, og graviditet senere. Og øv deg på å drikke hjemme, kjenn på når kroppen sier stopp. Forresten, det hjelper ikke å skamme seg! Det har alt skjedd, lær av dine egne feil. Anonymkode: 8d154...865
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå