Gjest Tom/Loki Skrevet 29. mai 2016 #1 Del Skrevet 29. mai 2016 (endret) Om du kunne reise i tid, hvor ville du dratt? Jeg ville dratt til antikken, middelalderen og renessansen . Endret 29. mai 2016 av Tom/Loki Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bossa Nova Skrevet 29. mai 2016 #2 Del Skrevet 29. mai 2016 Jeg ville dratt til 1920-åra. Fordi jeg liker stilen, frigjøringen, hadde sluppet å gå med korsett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stan Skrevet 29. mai 2016 #3 Del Skrevet 29. mai 2016 Dratt til Jerusalem på Jesu tid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 29. mai 2016 #4 Del Skrevet 29. mai 2016 Jeg ville dratt laaaangt inn i fremtiden, der romskip som forflytter seg hurtigere enn lyset er vanlig (man har løst det at romskip og mannskap/passasjerer må gjøres usynlige uten at man dør av det), og der flere galakser er bebodd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Balian de Ibelin Skrevet 29. mai 2016 #5 Del Skrevet 29. mai 2016 Det er så mange forskjellige perioder jeg ville dratt at det nesten er umulig og velge. Jeg ville dratt i alle perioder fra 20 millioner år siden og fram til 1982. Min egen levetid 1983 og framover hadde jeg ikke brydd meg om. Og jeg er mer interessert i og se fortiden en framtiden. Men om jeg måtte velge så hadde jeg valgt Antikken og Viktoriatiden. men bare for å nevne det Gamle Egypt er en del av antikken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå