Intego Skrevet 1. november 2004 #1 Skrevet 1. november 2004 Hvor lenge før bryllupet bestiller dere time til frisør, bestiller brudebukett og blomsterdekorasjoner?
Gjest gjest1 Skrevet 1. november 2004 #2 Skrevet 1. november 2004 Frisør har jeg allerede bestilt. Når det gjelder blomster så skal selskapslokalet ta seg av pyntingen av bordene. Brudebuketten vet jeg hvordan jeg vil ha men har ikke bestilt den enda.
Gjest MrsL Skrevet 1. november 2004 #3 Skrevet 1. november 2004 Frisør bestilte jeg ett år i forveien. Blomster ca. en måned før.
Gjest Anonymous Skrevet 1. november 2004 #4 Skrevet 1. november 2004 Hei Var innom den blomsterbutikken jeg vil brke bare for å spørre hvor lenge før en måtte bestille. De sa da at det var lurt å bestille tid tidlig - det kan bli fult - at de ikke har tid til din bukett.. men du trengte ikke å komme inn for å avgjøre buketten før et par mnd før. De ville se bilder av kjolen - farge valg og deg for å finne en bukett som passa alt!
Arwen Skrevet 1. november 2004 #5 Skrevet 1. november 2004 Frisøren min ordner bukett så bestilte på en måte begge deler på likt ca 5 mnd før bryllupet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå