Suzy Skrevet 2. november 2004 Forfatter #21 Skrevet 2. november 2004 Jeg kom på en ting,... Hvis man hadde skiftet ut tampongen med en penis, hadde det virket like vondt da? Da hadde vel den rett lyden vært "aahhhhh..."
Gjest Anonymous Skrevet 2. november 2004 #22 Skrevet 2. november 2004 men hva er det reklame for, da...?
Suzy Skrevet 2. november 2004 Forfatter #23 Skrevet 2. november 2004 men hva er det reklame for, da...? Tamponger - rett hjem (altså i posten...)
ivanka Skrevet 2. november 2004 #24 Skrevet 2. november 2004 Jeg kom på en ting,... Hvis man hadde skiftet ut tampongen med en penis, hadde det virket like vondt da? æh, det er jo ganske ubehagelig med en penis som dundrer løs på livmorhalsen også spør du meg... men kanskje jeg er sær.
Gjest Anonymous Skrevet 2. november 2004 #25 Skrevet 2. november 2004 aha... jeg tenkte det kunne vært reklame for noe annet, jeg, så direkte som den var... hehe. men bra med en reklame for sånt som ikke bare er hygiene-hysterisk og tilslører hele greia... selv om jeg ikke biter på nå heller.
MarianneE Skrevet 4. november 2004 #26 Skrevet 4. november 2004 Såg den ikke før jeg ble gjort oppmerksom på den. ikke jeg heller.....
Gjest Anonymous Skrevet 13. november 2004 #27 Skrevet 13. november 2004 Måtte bare poste et innlegg der jeg kan få si ifra at jeg har vondt pga denne reklamen. Hvorfor leste jeg denne posten, det var først da jeg la merke til reklamen. Neiii! Tusen takk skal da ha Suzy.
Loolaa Skrevet 13. november 2004 #28 Skrevet 13. november 2004 æh, det er jo ganske ubehagelig med en penis som dundrer løs på livmorhalsen også spør du meg... men kanskje jeg er sær. Kunne ikke være mer enig, AU AU AU!
Gjest Melk Skrevet 13. november 2004 #29 Skrevet 13. november 2004 æh, det er jo ganske ubehagelig med en penis som dundrer løs på livmorhalsen også spør du meg... men kanskje jeg er sær. I mine øyne er du så absolutt ikke sær. Dette gjør vondt for meg.
Suzy Skrevet 15. november 2004 Forfatter #30 Skrevet 15. november 2004 I mine øyne er du så absolutt ikke sær. Dette gjør vondt for meg. Når jeg tenker nærmere etter... kanskje heller ikke så behagelig nei, men hyggeligere enn tamponger i ekspressfart uansett! :-?
Gjest Maikana Skrevet 15. november 2004 #31 Skrevet 15. november 2004 æh, det er jo ganske ubehagelig med en penis som dundrer løs på livmorhalsen også spør du meg... men kanskje jeg er sær. nei du er ikke sær. Skriver under her jeg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå