Suzy Skrevet 1. november 2004 #1 Skrevet 1. november 2004 Er det bare jeg som blir litt småforstyrra av de hoppende og klaskende eggstokkene til høyre her? Ikke bare hopper de - det kommer bått skytende en tampong opp der så det nesten blir bulk på livmora... :o Au.... :oops:
LilleBille Skrevet 1. november 2004 #2 Skrevet 1. november 2004 .. det tok lang tid før jeg faktisk registrerte hva det var... ... men kan ikke si annet enn at jeg synes det ser vondt ut...
Suzy Skrevet 1. november 2004 Forfatter #4 Skrevet 1. november 2004 Heldigvis ikke bare meg som får fantomsmerter i indre organer altså...
Gjest Valhalla Skrevet 1. november 2004 #5 Skrevet 1. november 2004 Synes den er vulgær jeg, men man legger jo merke til den da, effektiv liten reklame.
Anglofil Skrevet 1. november 2004 #7 Skrevet 1. november 2004 Så den ikke før nå jeg heller... AU...! :o Mvh Yvonne
ivanka Skrevet 1. november 2004 #9 Skrevet 1. november 2004 ikke la jeg merke til den før jeg leste denne tråden, og ikke ble jeg interessert i produktet heller.
Gjest StoreSky Skrevet 1. november 2004 #10 Skrevet 1. november 2004 Ser ingen hoppende eggstokker! Er det i det felte mellom linkene, hurtig valg etc og scrolleren? (til høyre altså) Det er det nemlig "balnkt" dvs rosa/beige da..
Gjest sexysadie Skrevet 1. november 2004 #11 Skrevet 1. november 2004 Såg den ikke før jeg ble gjort oppmerksom på den.
Mette Skrevet 1. november 2004 #12 Skrevet 1. november 2004 Ble ganske satt ut selv' date=' ja. [/quote'] Jeg og
Gjest Lykke Skrevet 1. november 2004 #13 Skrevet 1. november 2004 Heldigvis ikke bare meg som får fantomsmerter i indre organer altså... Nei..den ser jo skikkelig AU ut Må gjøre skikkelig vondt..
Gjest Ninakanin Skrevet 1. november 2004 #16 Skrevet 1. november 2004 Haha, jeg har sett det samme! Man får liksom lyst å si "fhoonkh" når tampongen kommer, som lyd, liksom.. Men behagelig ser det iallefall ikke ut.
jolie Skrevet 2. november 2004 #17 Skrevet 2. november 2004 Hahaha, jeg synes den er så kul! 'Rett hjem'.. *fnise*
Gjest Gjesta Skrevet 2. november 2004 #18 Skrevet 2. november 2004 Den tampongen ser ut som den er skutt ut av en rakett,...
Gjest Gjesta Skrevet 2. november 2004 #19 Skrevet 2. november 2004 Jeg kom på en ting,... Hvis man hadde skiftet ut tampongen med en penis, hadde det virket like vondt da?
Polly Ester Skrevet 2. november 2004 #20 Skrevet 2. november 2004 Ser ingen hoppende eggstokker! Er det i det felte mellom linkene, hurtig valg etc og scrolleren? (til høyre altså) Det er det nemlig "balnkt" dvs rosa/beige da.. Jeg ser den heller ikke, og det er fordi jeg har skrudd av for å vise flash (plug-ins) i nettleseren, Opera. Kanskje det er det samme hos deg...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå