AnonymBruker Skrevet 29. mai 2016 #1 Skrevet 29. mai 2016 Hei! Jeg skal ha en liten venninnegjeng hjemme på starten av sommerferien, og vi blir alene hele kvelden:-) Jeg har selv sagt at jeg kan ordne alkoholen for meg + 2 andre. Jeg har selv fylt 18 år så det er ikke problemet, men hva anbefaler dere at jeg kjøper? Vi har aldri vært gjengen som vil bli fulle, men begynner å gå lei pærecider hehe:D Hadde en 6-pack corona og kanskje noen typer rusbrus vært smart? Lever på et budsjett så kom gjerne med priser! Takk for seriøse svar Anonymkode: 652af...04d
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2016 #2 Skrevet 29. mai 2016 Øl, cider og rusbrus er vel det mest ideelle. Men om dere ønsker å bli fulle på et lavt budsjett kan dere jo heller kjøpe vin, Kalinka, Vikingfjord, Korskenkorva og lignende på Vinmonopolet? Anonymkode: d5e1c...00a
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2016 #3 Skrevet 29. mai 2016 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Øl, cider og rusbrus er vel det mest ideelle. Men om dere ønsker å bli fulle på et lavt budsjett kan dere jo heller kjøpe vin, Kalinka, Vikingfjord, Korskenkorva og lignende på Vinmonopolet? Anonymkode: d5e1c...00a Du anbefaler selvsagt ikke 18-åringen å kjøpe sprit. TS: del en god hvitvin. Det er godt om sommeren. Selv sverger jeg til chablis og sancerre, det koster ikke mye. Nyt heller god vin, enn å bli drita på skvip. Drikk med måte, nyt kvelden, og ha det bra også dagen derpå! Anonymkode: 42137...c3b 2
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2016 #4 Skrevet 29. mai 2016 Kjøp en rødvin eller to og lag Sangria. Veldig godt Anonymkode: 2f36b...a0b
si_nei Skrevet 29. mai 2016 #5 Skrevet 29. mai 2016 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du anbefaler selvsagt ikke 18-åringen å kjøpe sprit. TS: del en god hvitvin. Det er godt om sommeren. Selv sverger jeg til chablis og sancerre, det koster ikke mye. Nyt heller god vin, enn å bli drita på skvip. Drikk med måte, nyt kvelden, og ha det bra også dagen derpå! Anonymkode: 42137...c3b Regner med det er snakk om 22%-sprit? Den er det jo attenårsgrense på. Ellers anbefaler jeg vin, TS! Hvitvin er jo supert om sommeren (min favorittdrue er chardonnay, men spør om hjelp på polet så får du det du liker), eller kanskje en god cava eller prosecco? :-) 1
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2016 #6 Skrevet 29. mai 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Du anbefaler selvsagt ikke 18-åringen å kjøpe sprit. TS: del en god hvitvin. Det er godt om sommeren. Selv sverger jeg til chablis og sancerre, det koster ikke mye. Nyt heller god vin, enn å bli drita på skvip. Drikk med måte, nyt kvelden, og ha det bra også dagen derpå! Anonymkode: 42137...c3b Mente selvsagt såkalt 18-årssprit, altså 22%, men ser poenget. Anonymkode: d5e1c...00a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå