AnonymBruker Skrevet 29. mai 2016 #1 Skrevet 29. mai 2016 Jeg er så lei. Har en venninne som er 25, men er 16 i hodet når hun blir full. Hun tåler ikke å drikke seg full. Da blir hun en skikkelig dramaqueen og griner og alt. Det er jo utrolig kjedelig når fester blir ødelagt av slike mennesker. Har sagt det til henne før at hun ikke bør drikke seg så full, men hun vil ikke høre på det. I går hadde hun fest og jeg kom. Hun sa hun bare skulle drikke øl og ikke sprit, men sånn ble det ikke. Det var veldig koselig de første timene, men så kommer hun på det stadiet hvor hun bare skal krangle og blir sur uansett hva du sier. Vi satt alle ute og hun og typen begynner å krangle inne i stua. Hyle og skrike til hverandre. Jeg sa vi lar de være for det nytter ikke å snakke med de når de er sånn. Selvfølgelig blander folk seg og det blir verre. Hun hiver vinglass i veggen og helt umulig å roe ned. Flere som bare stakk. Skjønner jeg godt. Endte med at politiet kom (naboen hadde ringt) og hun klarer ikke å holde kjeft og er frekk med politi folka. Jeg tenkte bare "hold kjeft!!" Jeg og venninnen min lot politiet ta seg av det og vi dro. 1 time senere ringer hun å sutrer og griner. Jeg sa vi tar det i morgen og måtte bare legge på. Orket ikke. Dette var siste gang jeg festet med den jenta der. Orker ikke sånt fjortis drama altså. Sendte henne en melding å sa det. Vi får heller henge sammen edrue. ikke fått noe svar enda. Flere som ikke gidder å feste med slike venner? Anonymkode: b9352...5b7 2
ajarRun Skrevet 29. mai 2016 #2 Skrevet 29. mai 2016 Finnes det noen som liker å drikke med sånne mennesker? 4
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2016 #3 Skrevet 29. mai 2016 haha, du må vite når det er på tide å gå når man e med slike folk! alle har vel en slik venn Anonymkode: da32e...6b2 1
minister-mio Skrevet 29. mai 2016 #4 Skrevet 29. mai 2016 Jeg syntes det var en god avgjørelse og bare henge med henne når hun er edru. sånt fylledrama er slitsomt 2
Gjest Agnetha Skrevet 29. mai 2016 #5 Skrevet 29. mai 2016 Får håpe at det var en oppvekker å få politiet på dør. Selv gidder jeg ikke å omgås noen som drikker og blir slik ustadig. En par øl er maks inntak hos andre hvis jeg skal orke være med dem. Men noen tåler ikke det engang, så da blir det edru-regelen her også.
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2016 #6 Skrevet 29. mai 2016 Beste er å henge med henne når hun er edru. Da slipper jeg sånt tull. Det er fryktelig kjedelig. Jeg er på fest for å kose meg. Klokka var 22 da hun klikket. Men hun klarer ikke å holde seg unna sprit. Da går det ikke. Ts. Anonymkode: b9352...5b7
Gjest Rose11 Skrevet 30. mai 2016 #7 Skrevet 30. mai 2016 Jeg tror alle har eller hadde en venninne som ikke kan oppføre seg når de drikker. En venninne av meg blir akkurat som din venninne. Tåler ikke sprit (det er det mange som ikke tåler) og lager unødvendig drama og griner. Det er dem grining jeg ikke takler. Hun gjør det kun for å få oppmerksomhet. Det er ingen som liker å feste med slike dramaqueens og hun blir ikke invitert på fester mer. Jeg fikk nok i fjor høsten. Da ble hun full og slo til meg. Helt uten grunn.Det var uaktuelt for meg å feste mer med henne etter det. Vi går ikke så mye sammen mer. Men en god ide å bare gå sammen med henne edru. Da slipper du unødvendig drama.
mrrte Skrevet 1. juni 2016 #8 Skrevet 1. juni 2016 Jeg har hatt en venninne som har oppført seg slik når hun har vært edru.. Så det taklet ikke jeg, men hvis denne venninnen din oppfører seg helt fint når hun er edru så syns jeg ikke du bør kutte henne ut (altså om hun da er en god venn sånn ellers). Er mange som ikke tåler å drikke. Syns det er verst med de som blir voldelig, men er jo ikke greit å være med venninner som skal bli så fulle hver gang at de bare hyler og skriker, og lager et helvetes drama rundt seg av nada. Og du kan også prøve å snakke med henne om dette, prøv å ha en alvorlig samtale med henne om dette, si at du ikke vil drikke med henne når det skal bli slik osv.
Cashbah Skrevet 1. juni 2016 #9 Skrevet 1. juni 2016 Nå er ikke jeg en typisk fest-jente, og har bare venner som vet å oppføre seg. Men det hadde vært supermorsomt da hvis noen hadde oppført seg sånn på en av mine fester Hadde nytt det lille dramaet så lenge jeg orket, så hadde jeg kastet hun på dør fortere enn hun kunne sutre av seg de falske øyevippene Litt underholdning er jo greit å ha på fest.
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2016 #10 Skrevet 3. juni 2016 TS det heter dråpe. Om det var siste droppe(t) vil det vær siste gang du droppet henne. Anonymkode: bc078...c16 1
Gjest Badebuksa Skrevet 3. juni 2016 #11 Skrevet 3. juni 2016 Skjønner ikke det med å drikke seg full jeg, men. Er det litt som de som liker teater, å være en helt annen person, liksom? Jeg blir bare svimmel og oversosial, hvorfor skal man gidde det.. "hællæ, det er hælj snært, skal vi ikke innta toksiner så vi kan endre personliget? Jævlig moro!". Hvorfor ikke ta en volleyballkamp eller gå tur i skævven eller noe, neeeida.... Undummer nu til dags altsaa.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå