Gå til innhold

Innafor å sjekke opp fulle mennesker?

Anbefalte innlegg

Gjest Tasia
Skrevet

Syns dere det er greit å sjekke opp fulle mennesker/mennesker som har mer innabords enn dere? Tenker både på å sjekke opp for ONS og forhold. 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor ikke? Du får et annet bilde av dem en når de er edru, å har erfart at folk juger noe jævlig i fylla. Men for all del kjør på

Anonymkode: 023d7...289

Gjest Agnetha
Skrevet (endret)

Nei. Jeg syns det blir bare helt feil. Dessuten, dagen derpå kan fort bli slik:

Øh, hvem er du? Gjorde vi noe..? Du må gå! 

Jeg vet om mange som syns det er kleint å ha dratt med seg ons i fylla. Og det er svært sjelden det faktisk utvikler seg til noe seriøst.

Endret av Agnetha
Skrevet

Hvis noen helt klart er fullere enn meg lar jeg dem ta det første steget. Når fulle jenter inviterer meg på fest på T-banen og jeg er edru står jeg over. Men vanligvis drikker jeg nok til å være trygg på at jeg ikke er den fulleste.

Dessuten er det så mange problemer hvis de er skikkelig full, plutselig spyr dem, eller sovner eller husker ingenting dagen etter. Da må man enten sjekke dem opp på nytt (jeg kan ikke forestille meg at det funker, jeg tror selv ikke Rannveig kunne sjekket meg opp når jeg er bakfull) eller finne noen andre.

Å bli sjekket opp når jeg er full har jeg ingenting i mot, vanligvis men noen ganger havner man i idiotiske situasjoner.

AnonymBruker
Skrevet

Ikke dersom du ønsker å knytte bånd til andre mennesker, da legger du opp til å såre deg selv og bli skuffet på lang sikt

Anonymkode: b19ac...715

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...